Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Zjistětě si více o cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:CS] [cle1: SECONDES Lang:CS]

REKLAMNÍ SPOT, S NÍMŽ OŽÍVÁ PODPIS ZNAČKY

Citroën spouští novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU jako podpis značky, která se již roky inspiruje životem lidí a touhou po mobilitě jednotlivých generací. Spot vypráví příběh značky a představuje některé z legendárních vozů své historie. 

 

 

 

INSPIROVÁNO VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ JIŽ OD ROKU 1919!

Autostoppeur2CV_1500X500

Od 2CV k CX, od modelu Traction k Méhari, od vozu Type H k modelu Visa, od CX k C4 Cactus, přes koncepční vůz CXpérience, C3 Aircross či C4 Cactus... Citroën již roky sleduje lidi, jejich touhu po dobrodružství, svobodě, rodinných výletech nebo cestách s kamarády a nabízí jim automobily, které reagují na jejich život. Nová reklamní kampaň ilustruje celou historii značky od roku 1919: „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě". Spot nás přenese do různých časových období, v průběhu nichž vozy značky Citroën plní sny stopaře toužícího po svobodě. Postupně nastupuje do každého uvedeného vozu  ... a každý vůz se objevuje v jiné době.  

2CV A TYPE H: od roku 1948

2CV

2CV_747X400

Model 2CV zanechal nepřehlédnutelnou stopu při svém představení na pařížském autosalonu 1948, kdy byl popsán slovy „Čtyři kola pod deštníkem“, která budou schopná „převézt košík vajec přes pole, aniž by se jediné rozbilo“. Projekt TPV („Toute Petite Voiture“ = „velmi malý vůz“) způsobil na trhu senzaci a vyrobilo se ho. 3 868 634 kusů.

Type H

TypeH_747X400

Model Type je známý po celém světě, dnes se často přestavuje na Food Truck. Jde o legendární vůz, který po dobu 40 let prokazoval efektivnost své inovativní koncepce užitkového vozu. Během oněch slavných let se vyrobilo 473 289 kusů.

Model Type je známý po celém světě, dnes se často přestavuje na Food Truck. Jde o legendární vůz, který po dobu 40 let prokazoval efektivnost své inovativní koncepce užitkového vozu. Během oněch slavných let se vyrobilo 473 289 kusů.

MEHARI, CX A VISA: OD ROKU 1968 DO ZAČÁTKU 90. LET

MÉHARI

Mehari_747X400

Vůz proslulý svou 100% plastovou karoserií, která se neobává škrábanců ani koroze. Méhari je užitečný a úsporný kabriolet, což mu přineslo slávu, vyrobilo se ho 743 740 kusů.

CX

CX_747X400

Model CX, který byl v roce 1975 zvolen Autem roku, představoval v 70. letech jeden z nejluxusnějších vozů Citroën. Mezi jeho novinkami upoutal přístrojový panel dostupný bez nutnosti pouštět z ruky volant, což byl oblast, kde je tvůrci vozu projevili jako průkopnici dalšího vývoje. Za 15 let se ho prodalo 1 169 695 kusů.

VISA

Visa_747X400

Visa je malý hatchback, který udivoval z mnoha důvodů. Jeho slávu podpořily i speciální edice a verze upravené především pro závodní účely. Za 10 let prodeje se vyrobilo 1 254 390 kusů. V roce 1988 se verze GTi objevila ve známé reklamě odehrávající se na francouzské letecké základně Clémenceau.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: OD ROKU 2016

C3 AIRCROSS SUV

C3Aircross_747X400

C3 Aircross, který byl poprvé představen na frankfurtském autosalonu 2017, se liší od ostatních SUV na trhu svým designem, komfortem a příkladnou modularitou. Vůz s mobilním připojením nabízí 12 technologií na podporu řízení a již se ho prodalo 60 000 kusů.

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

Nový hatchback C4 Cactus je ultrakomfortní vůz značky Citroën, který přináší do Evropy novinku – odpružení Citroën s tlumiči s hydraulickými dorazyTM.

CXPERIENCE

CXperience_747X400

Koncepční vůz CXperience, který se představil na pařížském autosalonu 2016, převrací zažité principy luxusních hatchbacků a umožňuje značce představit svou kreativitu v oblasti designu, komfortu a technologií.

Logosavecdates_597X500

VÝVOJ LOGA CITROEN

André Citroën zakoupil v roce 1900 v Polsku patent na šípové ozubení používané u ozubených kol. Když se v roce 1919 rozhodl věnovat výrobě automobilů, zvolil si pro své logo toto dvojí šípové ozubení, které stálo za jeho úspěchem.
Mezi roky 1921 a 1936 nahradil ovál šestiúhelník na modrém podkladu, aby lépe vynikly žluté šípy, později se na logu objevilo jméno Citroën.
Na začátku 30. let existovalo současně druhé logo s labutí plující před dvojitými šípy Citroën symbolizující nové plovoucí uložení motoru.
V roce 1959 žluté šípy přesáhly přes bílý ovál, v roce 1966 se do modrého čtverce vrátilo jméno Citroën.
V roce 1985 se znčka rozhodla svou image zmodernizovat a bílé šípy se tak ocitly na červeném čtverci.
V roce 2009 odhalil Citroën zcela nové logo s chromovanými zaoblenými šípy v 3D provedení a červeným nápisem Citroën pod nimi a v roce 2016 byla představena nová čistší verze v 2D, která se inspirovala od tzv. flat designu.
Top