[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:CS] [cle1: SECONDES Lang:CS]
Zavřít
Zavřít
Zavřít
METROPOLIS

Koncept METROPOLIS

METROPOLIS

VYSPĚLÝ KONCEPČNÍ VŮZ Z ČÍNY

Citroën Métropolis je hybridní koncepční vůz celý navržený mezinárodní skupinou designérů v Šanghaji. Opravdové umělecké dílo.

ENERGICKÁ A AERODYNAMICKÁ SILUETA

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Energická a aerodynamická silueta

Metropolis spojuje hladké plochy, napnuté linie, ale i odvážné křivky s charakteristickými prvky, jako je přední blatník, který energicky podtrhuje mocnou a aerodynamickou siluetu.

SMYSLNÉ KŘIVKY A ENERGICKÉ LINIE

Jeho neobvyklá a energická silueta se halí do splývajícího a subtilního hávu, jehož intenzita se mění podle světelných poměrů a dává zahlédnout velkorysé tvary a propracované detaily.

Zepředu

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Zepředu

Přední strana vyjadřuje díky masce chladiče a velice propracovanému designu jasně sílu. 

Z profilu

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Z profilu

Svým profilem tříprostorové karosérie (v Číně nevyhnutné) a impozantní figurou Metropolis vyjadřuje kreativní a sofistikovanou vizi luxusu.

Zezadu

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Zezadu

Zadní část úspěšně spojuje šířku a stabilitu, přestože zachovává sevřený tvar. Bumerangová světla dodávají punc originality, který definitivně završuje dojem ze zadní části Metropolisu. 

LUXUSNÍ A VÝRAZNÝ INTERIÉR

Vnitřní design Metropolisu se inspiruje vějířem a tradičními strunnými nástroji, znaky kultivovaného člověka a tradičního čínského vzdělance s vytříbeným vkusem.

Celek pohostinného interiéru sestává z vrstev ležících jedna na druhé a vytvářejících přívětivý prostor, jehož základní hodnotou je výraz.

AVANTGARDNÍ TECHNOLOGIE

Metropolis je vybaven plug-in hybridním pohonem, který mu umožňuje volit v různých situacích odpovídající druh trakce:

Samotný elektrický motor

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Samotný elektrický motor

Samotný elektrický pohon se používá při startování, při nízké rychlosti a zpomalování; zajišťuje ho elektrický motor o výkonu od 55 ch (40 kW) v plynulém provozu po 95 ch (70 kW) ve špičce.

Samotný tepelný motor

Koncepční vůz Citroën Métropolis - Samotný tepelný motor

Samotný tepelný motor je využíván při stabilní rychlosti na silnici nebo dálnici, když benzínový motor V6 2,0l (272 ch) dosahuje optimálního výkonu.

FUNKCE OVERBOOST

Oba motory mohou být ovšem využívány i současně, například při zrychlování k zajištění větší síly: až 460 ch v režimu pohonu na čtyři kola, pokud to vyžaduje stabilita na silnici.

ODPOVĚDNOST I POTĚŠENÍ

Metropolis spojuje radost z jízdy a úctu k životnímu prostředí s velmi výrazným snižováním emisí CO2. Jeho emise CO2 jsou totiž snižovány na pětinu, zejména díky:

  • optimalizaci benzínového motoru
  • řízené mechanické převodovce se sedmi rychlostními stupni a dvěma spojkami
  • hybridnímu pohonu
  • a také hydroaktivnímu pérování, jež optimalizuje aerodynamické vlastnosti vozidla.
Top