Chcete dostat obchodní nabídku?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat obchodní nabídku. Vaše žádost bude předána prodejně, kterou si vyberete.

Zavřít
Chcete si otestovat některý z našich vozů?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, který si chcete vyzkoušet. Vaše žádost bude předána příslušnému prodejnímu místu.

Zavřít
Chcete si stáhnout či nechat zaslat ceník či dokumentaci?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat / stáhnout dokumentaci.

Zavřít

Citroën C - Elysée WTCC v novém kabátě

Většina týmů, která bude startovat v mistrovství světa FIA World Touring Car 2016 si dala dostaveníčko na okruhu Vallelunga v Itálii, kde absolvovala dvoudenní testování. José María López a Yvan Muller se představili ve vozech Citroën C-Elysée WTCC Citroën Total Teamu v nových barvách.

Vůz ověnčený dvěma tituly mistra světa potvrdil svou vítěznou pověst, když dosáhl šesti nejlepších časů ze sedmi možných. Potvrdila se správnost vývoje aerodynamických prvků, na kterých se u Citroënu C-Elysée WTCC pracovalo přes zimu. Přesto dvojnásobný mistr světa na sebe strhával pozornost víc pro nový vzhled. Po dvou sezonách s dominancí bílé a šedé barvy je nyní karosérie Citroën Total Teamu hlavně kombinací matné a lesklé červené barvy.

Oba piloti, José María López a Yvan Muller, si na testy odskočili přímo z ženevské Motor Show, a byli šťastní, že opět sedí za volantem auta na okruhu nedalo Říma. První testovací den se odehrával za slunečného počasí. Dopoledne nastavil nejlepší čas José María López, aby pak Yvan Muller převzal vedení. Nejlepší čas dne ale zajel Mehdi Benani, který začíná druhou sezonu v Citroënu C-Elysée WTCC v týmu Sébastien Loeb Racing.

Druhý den byl pouze 40 minutový program. V obou dopoledních testech na suché i mokré dráze byl nejrychlejší Yvan Muller. Podmínky se měnily díky dešti, bouřce a tajícímu sněhu. Odpolednímu programu už vládl José María López. Rodák z Argentiny tak zajel nejrychlejší časy v pěti testovacích jízdách.

FIA WTCC mistrovství světa začne ve Francii na okruhu Paul Ricard 1. - 3. dubna 2016.

Co také řekli...

Yves Matton, šéf Citroen Racing: „Měsíc před ostrým startem sezony 2016 jsme ve společném testu s našimi soupeři potvrdili výkonnostní úroveň Citroenů C-Elysée WTCC. Naše cíle jsou sice jednoduché, ale jejich dosažení jednoduché nebude: chceme udržet titul v obou kategoriích - v Poháru konstruktérů i mezi piloty z let 2014 a 2015. Náš tým stojí na vášni, nadšení a skromnosti a spojují ho ambice společné s našimi dvěma piloty. Pechito a Yvan dohromady vyhráli posledních šest z osmi titulů FIA WTCC. Oni jsou nejlepším tandemem, a proto na sebe berou výzvu získat třetí korunu po sobě. Oba jsou stejně lační po vítězstvích, za nimiž odstartují stejně jako v minulosti za stejných podmínek.“

José María López: „Čeká nás velmi zajímavá sezona, s novými vozy a s minimálními změnami mezi piloty. Změny pravidel poznamenají přístup k závodním víkendům. Myslím, že týmový duch bude mnohem důležitější než kdykoli předtím. A proto je Citroën Racing tím nejlepším týmem, v jakém jsem kdy byl. Yvan a já jsme těsně spolupracovali po dva roky a vytvořili jsme si vztah založený na vzájemném respektu a stejných cílech - dostat Citroën až na vrchol. Přes zimu jsme se zaměřili na to, abychom udělali pokrok, ale nyní je těžké vylepšovat auto tak úspěšné, jakým Citroën C-Elysée WTCC je. Jakákoli změna zabere mnohem více času než v minulosti, protože inženýři musí vše analyzovat a ověřit, aby byl vývoj opravdu prospěšný. Pro nás to bude obzvlášť komplikované, neboť musíme počítat hlavně s přítěží 80 kg, kterou povezeme na startu mistrovství. Každý od nás bude očekávat pokračování vítězné série, ale myslím, že konkurence bude zase silnější. Uděláme maximum pro to, abychom vyhráli opět oba tituly a také si je užili.“

Yvan Muller: „Pokaždé je to velice vzrušující vstupovat do nové sezony. Po měsících přestávky je člověk trochu nejistý, než se vrátí do akce, ale vidím, že jsme přes zimu odvedli dobrou práci ve srovnání s konkurencí. Jako každý rok přináší WTCC další díl inovací. Přichází nejen nový výrobce, ale také nová pravidla, která změní taktiku. Moje ambice jsou stále stejné, od doby, co závodím v tomto šampionátu, neustále končím na pódiu. A tento rok nebude jiný, pokud možno bych chtěl získat pátý titul mistra světa. Udělám všechno pro to, abych tohoto úspěchu dosáhl. To je součást mé práce pilota.“

Top