Chcete dostat obchodní nabídku?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat obchodní nabídku. Vaše žádost bude předána prodejně, kterou si vyberete.

Zavřít
Chcete si otestovat některý z našich vozů?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, který si chcete vyzkoušet. Vaše žádost bude předána příslušnému prodejnímu místu.

Zavřít
Chcete si stáhnout či nechat zaslat ceník či dokumentaci?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat / stáhnout dokumentaci.

Zavřít

CITROËN NA PAŘÍŽSKÉM AUTOSALONU 2016: NOVÝ POHLED NA AUTOMOBIL

Citroën na letošním pařížském autosalonu ponoří návštěvníky do prostoru ve stylu odpovídajícím image značky, do prostoru, který je světlý a příjemný a který nabízí konkrétní důkazy plnění slibu značky „Be Different,  Feel Good“. Čeká je moderní vize automobilového komfortu, kterou reprezentuje nabídka vozů v čele s novou C3, jež se představuje ve světové premiéře. Nabídne dva zcela nové koncepční vozy s výrazným charakterem, které píšou první řádky nové kapitoly historie značky, a představí služby a technologie zcela v duchu dnešní mobilní doby.

Citroën na pařížském autosalonu nabízí jedinečný „360°“ motoristický zážitek:
- modelovou řadu, která v návaznosti na C4 Cactus ilustruje schopnost značky Citroën vnést do nabídky automobilek nový vítr prostřednictvím vozů s výrazným designem, které svým komfortem a použitými technologiemi vyvolávají pocit pohody. Symbolem nového rozmachu značky je Nová C3, představená ve světové premiéře po boku posledních novinek, kterými jsou vozy E-Méhari, SpaceTourer, ale také Nový Citroën C4 Picasso, který je právě uváděn na trh. Všechny tyto vozy kladou velký důraz na komfort, což je typický rys značky, jež se prezentuje programem Citroën Advanced Comfort®;

- dva nové koncepční vozy vystavené ve světové premiéře. Prvním je vůz CXPERIENCE převracející zažité principy designu a komfortu luxusních vozů, který je důkazem schopnosti značky Citroën působit na mezinárodní scéně a ve všech segmentech. Druhý koncept představuje pro Citroën začátek nové sportovní éry (více informací 20. září);

- služby a technologie v duchu doby, které usnadňují přístup k mobilním službám a zjednodušují motoristům život. Pokud jde o služby mobilního připojení, jde například o systémy zabudované ve voze, jako je kamera ConnectedCAM CitroënTM ve voze Citroën C3, Citroën Connect Nav (nový online 3D navigační systém s hlasovým ovládáním) nebo pakety Citroën Connect Packs (monitoring, mapping, tracking), které doplňují nabídku Citroën Connect Box s paketem SOS & Assistance. Dále jsou to služby vyhrazené pro zákazníky, jako je Citroën Advisor a nový Product Advisor: interaktivní webové stránky určené pro názory zákazníků na kvalitu prodejen a produktů Citroën, které jsou v automobilovém odvětví vlaštovkou, nebo Citroën Carstore: webové stránky umožňující srovnávat nabídky nových vozů ve skladech sítě Citroën a přímo si online rezervovat model dle vlastního výběru. Dále jsou to služby nabízené v aplikaci My Citroën spojující zákazníka s vozem, jež tak usnadňuje jeho běžné používání (připomenutí servisních prohlídek, asistence, domlouvání termínů v servisu atd.) nebo nové služby zlepšující mobilitu, jako je Citroën Rent;

- barevný světlý stánek využívající příjemné materiály, útulný prostor, kde na návštěvníky čeká Maison Citroën, Le petit Citroën a interaktivní animace jako Citroën Origins nebo Photocall Connected Cam CitroënTM.
Neopominutelné místo, které konkrétním způsobem ilustruje plnění slibu značky „Be Different, Feel Good“, kde na každého zákazníka čeká jedinečný zážitek a které předznamenává novou koncepci prodejen Citroën.

TISKOVÁ KONFERENCE

Tisková konference Citroën se bude konat ve čtvrtek 29. září v 9:45 na stánku značky, Pavilon 1, řada C, stánek 320.
Na stánku budou přítomní následující zástupci značky. Kontaktujte nás prosím před zahájením autosalonu a dohodněte si termíny interview.

TÉMA

ZÁSTUPCE

FUNKCE

Brand strategy - positioning

Linda Jackson

Brand CEO

Marketing strategy / Brand renewal

Arnaud Belloni

Citroën Marketing and Communications Director

Product strategy

Xavier Peugeot

Citroën Product Director

Design strategy

Alexandre Malval

Citroën Design Director

New Citroën C3

Thierry Blanchard

Citroën C3 Product Manager

Jean Louis Dumontier

Citroën C3 Project Director

Design new Citroën C3

Andy Cowell

Head of Design Citroën C3

CXPERIENCE / Comfort

Richard Meyer

Head of Citroën Future Products & Concept Cars

Thierry Perron

Citroën Advanced Comfort technical expert

CXPERIENCE / Design

Fred Duvernier

Exterior Design

Jean Arthur Madelaine

Interior Design

Mobility services, customer experience

Mathieu Bellamy

Brand strategy Director

 


1. NOVINKY VE SVĚTOVÉ PREMIÉŘE

NOVÝ CITROËN C3 VE SVĚTOVÉ PREMIÉŘE

Příchod nového Citroënu C3 přináší do automobilového světa závan svěžesti. Jde o multifunkční hatchback, který lze označit různě, jen ne jako stereotypní. Svou odlišnost zdůrazňuje i tím, že o sobě prohlašuje, že je „punchy“ , září barvami a nabízí poutavou osobnost.

„OPTIMISTIC“ svým odvážným designem. Na první pohled si všimnete jedinečného tvaru nové C3. Její vysoká charismatická čelní maska a výrazné křivky jí dodávají silný a energický vzhled. Díky hladkým objemům, grafickému podpisu a barvám jde o trendy model jdoucí s dobou. Jedinečnou osobitost posiluje velké množství úprav na míru.

„HUMAN“ pohodou, která z něj vyzařuje. Vývoj nové C3 se řídil programem Citroën Advanced Comfort®. Posádka ihned po nastoupení vnímá pohodu, kterou zajišťují vizuálně i fyzicky pohodlná sedadla, panoramatické střešní okno, které vpouští do kabiny spoustu světla, důvtipné odkládací přihrádky i celý velkorysý a příjemný prostor. Nová C3 nabízí posádce útulný prostor, který je odfiltruje od vnějšího světa a od silnice.

„SMART“ díky technologiím v duchu doby. Citroën nabízí ve světové premiéře ConnectedCAM Citroën™. Tato širokoúhlá HD kamera s mobilním připojením, která je dokonale zabudovaná do interiéru vozu, umožňuje zachycovat snímky a videa a sdílet je na sociálních sítích nebo si je uchovávat. Nová C3 nabízí rovněž celou řadu prvků výbavy, které usnadňují život řidiče: 3D on-line navigaci s hlasovým ovládáním, zpětnou parkovací kameru, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu a systém sledování mrtvého úhlu. Účinnost nové C3 je zřejmá i z nabídky výkonných a účinných motorů (benzínový PureTech, dieselový BlueHDi) a automatické převodovky poslední generace EAT6.

Více informací naleznete v tiskové dokumentaci k Novému Citroënu C3 na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

CXPERIENCE CONCEPT: MIMOŘÁDNÁ ZÁŽITEK KOMFORTU A DESIGNU

Koncepční vůz CXPERIENCE CONCEPT o délce 485 cm ilustruje vůli značky Citroën prosadit se na území luxusních vozů a rozšířit v tomto segmentu svůj slib „Be Different, Feel Good“. Jde o zcela nový mimořádný tvar vozu určený na mezinárodní trhy, který znamená novou etapu a nový ofenzivní krok ve strategii značky.

Odvážný mimořádný design
Na koncepčním vozu CXPERIENCE na první pohled upoutá dynamický tvar a důmyslně propracované dveře, kdy se zadní otevírají proti směru jízdy. Nabízejí úžasný pohled do prostorné a luxusní kabiny. Jedinečnou technologickou identitu koncepčního vozu vytváří především světelný podpis, v němž se opakuje téma dvou úrovní světel, které je pro Citroën typické, a okno víka zavazadlového prostoru konkávního tvaru. Přední blatníky jsou pro větší účinnost opatřeny pilotovanými otvory vzduchu a mobilními klapkami. Dokonalé ztělesnění komfortu na palubě funguje jako pozvání k cestě. Kabina je zkoncipována v osvěžujícím citrusově žlutém odstínu, který je synonymem optimismu a čerstvosti.

Program Citroën Advanced Comfort® použitý u luxusního vozu
Citroën se při koncipování vozu CXPERIENCE CONCEPT řídil programem Citroën Advanced Comfort®, který k přepracovaným principům komfortu přináší moderní vizi a know-how značky. Koncpet působí jako hermeticky uzavřený prostor, který je díky vyspělému modulu tlumičů s progresivními hydraulickými dorazy odfiltrovaný od vnějšího světa a nerovností vozovky. Kabina nabízí prostorná a obepínající sedadla, velkorysé objemy a důmyslné odkládací přihrádky, celý prostor je plný světla. Technologická inteligence podporuje komunikaci a zefektivňuje využití vozu a jeho vybavení. Koncept je vybaven intuitivním rozhraním člověk-stroj, které slouží všem a zdůrazňuje vůli značky věnovat zvláštní pozornost cestujícím (panoramatický displej 19", aplikace Share With U, ConnectedCAM Citroën™, prostorové rozložení zvuku).
Hybridní benzínové plug-in řešení pro neomezenou radost z řízení
CXPERIENCE CONCEPT nabízí nový zážitek z jízdy a umožňuje cestování z městských center do nejodlehlejších oblastí bez omezení, za využití výjimečného dynamického výkonu díky benzínovému motoru o výkonu 150–200 k a elektromotoru dodávajícímu další energii (až 80 kW). Vůz tak nabízí vysokou výkonnost a kumulativní výkon až 300 k a zároveň se chová šetrně k životnímu prostředí.
CXPERIENCE CONCEPT může v městském provozu fungovat ve 100% elektrickém režimu s nulovými emisemi (ZEV = Zero Emission Vehicle) s dojezdem 60 km a je opatřen baterií 13 kWh, kterou lze nabít během několika hodin (4,5 hodiny nebo necelé 2,5 hodiny).

Více informací naleznete v tiskové dokumentaci k vozu CXPERIENCE CONCEPT na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

 

2. POSLEDNÍ NOVINKY

NOVÝ CITROËN C4 PICASSO

Druhá generace vozu Citroën C4 Picasso, která se na trhu objevila v roce 2013, zaznamenala velký úspěch - vynikající design a komfort vozu okouzlily téměř 390 000 zákazníků. Další etapu svého automobilového života píše Nový Citroën C4 Picasso právě nyní, kdy nabízí více dynamiky a elegance. Odlišuje se výrazným expresivním designem s dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem vepředu i vzadu. Styl nabízející dosud nevídané proporce, které v sobě spojují kompaktnost, prostornost a velký objem zavazadlového prostoru. Interiér je zpracovaný v duchu loftu, nabízí prosvětlený čistý prostor a materiály, které přispívají k pocitu kvality a pohody. Tento pocit ještě posiluje dynamická rovnováha vozu C4 Picasso využívající platformu EMP2, díky níž vůz bezchybně sedí na vozovce a celá posádka se v něm cítí komfortně.

Nový Citroën C4 Picasso staví na svých přednostech a nabízí to nejlepší z MPV:
atraktivní design s plynulými a moderními liniemi, který posiluje charakter a dynamiku vozu, používá novou přední masku, která je společná pro obě dvě siluety, nová zadní světla s 3D efektem, jež jsou součástí sériové výbavy, nová litá 17" kola, dvoubarevnou střechu u vozu C4 Picasso a střešní oblouky v novém odstínu Silver u vozu Grand C4 Picasso a 3 nové odstíny karoserie;

pohoda pro všechny  díky své prostornosti, modularitě a dynamickým vlastnostem, které ještě posiluje:
- nabídka 4 nových stylů interiéru, které lze upravit na míru podle vkusu a životního stylu uživatele;
- technologie usnadňující život, jako je nová 3D on-line navigace Citroën Connect Nav spojená s novým 7" dotykovým displejem a novými službami mobilního připojení. Každodenní život usnadňuje i víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním umožňující otevřít zavazadlový prostor pohybem nohy
- technologie usnadňující řízení a zvyšující bezpečnost, jako je systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí, adaptivní tempomat s funkcí Stop, aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, systém Active Safety Brake nebo systém varování před snížením pozornosti řidiče;
- nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6 obohacující širokou nabídku motorů Euro6 PureTech a BlueHDi spojujících výkony a nízkou spotřebu.

Více informací naleznete v tiskové dokumentaci k vozu Nový Citroën c4 Picasso na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

FRANCOUZSKÁ PREMIÉRA PRO CITROËN SPACETOURER

Citroën, který je průkopníkem v oblasti vozů MPV a ludospace, disponuje vynikajícím know-how, na jehož základě vyvíjí prostorné víceúčelové vozy, které jsou velmi příjemné k cestování. Značka s vozem SpaceTourer doplňuje svou nabídku a ukazuje schopnost nabízet stále luxusnější vozy, a to i v segmentu vanů. Citroën SpaceTourer je moderní vůz výrazného charakteru, který díky svým 3 tvarům a možnostem vnitřního uspořádání přináší novou odpověď na potřeby rodinných nebo přátelských „klanů“, ale také podnikatelů.

Citroën SpaceTourer nabízí:
design s ladnými tvary bez známek agresivity pro dokonalý klid. Styl vozu SpaceTourer je energický a vzbuzuje důvěru, díky vyšší přední masce, která je pro něj charakteristická, na silnici dominuje;
účinnou architekturu pro větší prostornost, praktičnost a přizpůsobení se každé situaci. Modulární platforma vzešlá z platformy EMP2 nabízí více prostoru v kabině, větší objem zavazadlového prostoru a lepší ovladatelnost. Vůz je k dispozici ve 3 délkách, včetně na trhu netypických 460 cm, kdy se do vozu vejde až 9 osob. Je tedy ideálním společníkem pro život na venkově i ve městě. S výškou 190 cm se snadno vejde do zastřešených podzemních parkovišť. Velmi praktický vůz je opatřen bočními posuvnými dveřmi s automatickým ovládáním, otevíracím oknem zadního víka a řadou odkládacích přihrádek;
komfort pro větší pohodu těla i ducha, s příjemným interiérem, vyšší polohou při řízení, posuvnými sedadly, které lze podle potřeby otočit, a střešním oknem. Pohodu zvyšuje i akustické zpracování na vysoké úrovni zajišťující optimální jízdní komfort;
technologie usnadňující život, jako je promítání informací na čelní sklo a on-line navigace 3D Citroën Connect Nav, ale také technologie zvyšující bezpečnost, mimo jiné: Coffee Break Alert, systém, který vyzve řidiče, aby si po 2 hodinách nepřetržitého řízení udělal přestávku, varování před snížením pozornosti řidiče, které dokáže zjistit, kdy je řidič nepozorný, a varování před rizikem srážky. Díky všem těmto technologiím a funkcím získal SpaceTourer maximální výsledek 5 hvězdiček v testech EuroNCAP;
dieselové motory poslední generace BlueHDi s výkonem až 180 k a 400Nm a spotřebou a emisemi CO2 „Best in Class“ v tomto segmentu (BlueHDi 115 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou: 5,1 l/100 km a 133 g CO2) a s nízkými provozními náklady.

Více informací naleznete v tiskové dokumentaci k vozu Citroën SpaceTourer na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

CITROËN E-MEHARI „VOLNÝ ELEKTRON“

Citroën E-MEHARI je vůz, který působí v automobilovém světě jako volný elektron propojený s historií značky a současně hledící do budoucnosti. Důvtipně odkazuje na ikonu, kterou ztělesňoval vůz Méhari z roku 1968, ale víc než jen to: je to optimistický čtyřmístný kabriolet se 100 % elektrickým pohonem nabízející moderní zábavný styl. Citroën v této nové etapě spolupráce se skupinou Bolloré potvrzuje svou snahu nabízet odlišné vozy, pro které je charakteristická čerstvost a optimismus.

Moderní, nezařaditelný vůz bez komplexů a proč ne i bez respektu, nový model značky Citroën lze charakterizovat mnoha slovy. Vůz E-MEHARI je výrazně barevný opovážlivý vůz, který dokonale ztělesňuje duch značky Citroën. E-MEHARI je „it car“, který okouzlí ty, kdo hledají odlišnost, optimismus, všímavost vůči trendům a ohleduplnost vůči životnímu prostředí.

Citroën E-MEHARI nabízí:
- jedinečnou osobnost: čelní usměvavá maska přebírající všechny stylistické principy vozů Citroën, řadu možností osobních úprav na míru se 4 odstíny karoserie: (modrá, oranžová žlutá a béžová), 2 barvami plátna a 2 barvami sedadel;
- hravý a praktický vzhled: E-MEHARI přebral svou povahu od původní verze vozu a stejně jako ona dokáže usnadňovat trávení volného času. Jeho délka činí 381 cm, střecha je odnímatelná, má vyšší podvozek a karoserie je tvarovaná za tepla: jde o plast, který nerezaví a díky své pružnosti odolá drobným nárazům. Vůz se navíc celý zevnitř i zvenku omývá hadicí;
- svobodný zážitek z řízení díky 100% elektrické technologii. Jeho baterie LMP (Lithium Métal Polymère) od francouzské specializované značky Bolloré jsou bezpečné a nemají na ně dopad změny počasí. Vůz s nimi dokáže vyvinout rychlost 110 km/hod. a v městském provozu je jeho dojezd 200 km. Dobíjejí se na plný výkon za 8 hodin na zvláštních stojanech 16A nebo za 13 hodin přes domácí zásuvku 10A.
- Více informací naleznete v tiskové dokumentaci k vozu Citroën E-Méhari na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

 

3. MODELOVÁ ŘADA: POZVÁNKA NA CESTU

Na stánku Citroën na pařížském autosalonu budou vystaveny rovněž zásadní modely značky, jako je Citroën C1 ve verzi se stahovací střechou Airscape v novém odstínu Jelly Red, speciální verze Citroën C4 Cactus Rip Curl, ale také zásadní modely Berlingo XTR, C3 Picasso a C5 XTR. Bohatá a komplexní řada, která posiluje místo Citroënu mezi nespecializovanými výrobci automobilů.

PROGRAM „CITROËN ADVANCED COMFORT®“

Komfort, který je společným jmenovatelem současné řady Citroën i všech budoucích modelů, je a vždy byl pro značku prioritou. Definice komfortu se na základě vývoje a potřeb zákazníků výrazně změnila a zahrnuje dnes velké množství kritérií včetně luminosity, ergonomie nebo konektivity. Cílem značky Citroën je komfort na globální úrovni co nejvíce zlepšovat, a proto spustila program „Citroën Advanced Comfort®“. Ten se projevuje na všech úrovních a umožňuje značce Citroën stanovit charakter všech parametrů komfortu již při vývoji svých modelů. Je odrazem slibu značky „Be different, feel good“, jehož podstatou je hledání inovativních řešení přinášejících pohodu pro řidiče i posádku. Vozy Citroën jsou pohodlnější a musí také přinášet typický komfort, který se odlišuje od všeho, co na trhu existuje.

Program „Citroën Advanced Comfort®“ má čtyři cíle:

- jízdní komfort, díky níž se posádka dostane mimo dosah vnějších nepříznivých vlivů, jak pokud jde o komfort odpružení, tak o akustický komfort;
- životní komfort usnadňující pobyt v interiéru vozu díky velké prostornosti, praktickým odkládacím přihrádkám a důvtipnému uspořádání;
- uživatelský komfort, zlepšující plynulost používání vozu a jeho výbavy díky intuitivní technologii, užitečným podpůrným prvkům řízení a propojení mobilních přístrojů posádky a vozu;
- duševní komfort zajišťující řidiči klid v duši díky podpůrným prvkům řízení, kdy se mu zobrazují jen skutečně informace a v kabině je vytvořena uklidňující atmosféra.

Citroën tímto programem potvrzuje více než kdy jindy svou legitimitu a své know-how v oblasti komfortu, neboť nabízí celou řadu inovací přinášejících pohodu posádce a vytvářejících podpis značky, který je na trhu jedinečný. Posledním příkladem je prototyp  „Citroën Advanced Comfort® Lab'“ spoojující tři inovace, které výrazně odfiltrovávají nerovnosti vozovky: tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, strukturální „přerušované“ lepení karoserie a inovativní sedadla.

Více informací naleznete v tiskové zprávě k systému Citroën Advanced Comfort® na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com

ÚČINNÉ MOTORY POSLEDNÍ GENERACE

Pro nabídku Citroën jsou typické i motory a převodovky poslední generace. Díky dieselovým motorům BlueHDi a benzínovým motorům PureTech je Citroën schopen nabídnout ve všech segmentech výkonná auta, která jsou současně šetrná k životnímu prostředí.
Benzínové motory: silné tříválcové motory PureTech uznávané pro příjemné řízení a nízkou spotřebu a emise CO2, mezi nimiž vyniká tříválcový přeplňovaný motor, který byl zvolen Motorem roku 2015;
Dieselové motory: technologie BlueHDi: i zde, podobně jako v případě filtru pevných částic, byla skupina PSA o krok napřed. Náš systém likvidace škodlivin, pro který skupina podala 100 patentů, tvoří systém selektivní katalytické redukce SCR zabudovaný před filtrem pevných částic, který dokáže zlikvidovat až 90 % částic oxidů dusíku z dieselových motorů. Systém dnes uznávají odborníci i pozorovatelé jako nejúčinnější systém odbourávání oxidů dusíku.
Citroën má v nabídce rovněž novou převodovku EAT6, která zajišťuje příjemné řízení a nízkou spotřebu. Díky převodovce EAT6 spojené s technologií Stop&Start činí spotřeba nové řady Citroën C4 PureTech 130 S&S EAT6 ve smíšeném režimu 4,8 l/100km a emise 110 g CO2/km (v závislosti na dané zemi). Tato převodovka je k dispozici rovněž u vozů les Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C5 a C5 Tourer.
Skupina PSA chce svým zákazníkům poskytovat lepší informace, a proto nabízí přístup k nezávislému certifikovanému měření spotřeby v reálném provozu. Spojila se s nevládní organizací Transport & Environment* a sdružením France Nature Environnement** a společně definovaly protokol měření spotřeby v reálných situacích, který získal garanci certifikačního úřadu Bureau Veritas***. Podle tohoto protokolu se měří reálná spotřeba vozů v provozu na trase v délce 92,3 km vedoucí přes město, běžnou silnici mimo město a dálnici. Měřené vozy jezdí na otevřených silnicích za běžných podmínek provozu, vezou pasažéry a zavazadla. Při jízdě je zapnutá klimatizace či topení. Silnice vedou v terénu typickém pro běžné podmínky.****

Vozy Citroën Protokol T&E
C1 PureTech 82 manuální převodovka Feel pneu 15'' STD 6,1 l/100 km
C3 PureTech 82 manuální převodovka Exclusive pneu 16'' TBRR 6,3 l/100 km
C3 Picasso BlueHDi 100 manuální převodovka Confort pneu 16'' TBRR 5,7 l/100 km
C3 BlueHDi 75 S&S manuální převodovka pneu 15'' UBRR 4,9 l/100 km
C4 Cactus BlueHDi 100 manuální převodovka Shine pneu 16'' TBRR 5,1 l/100 km
C4 Cactus PureTech 110 S&S manuální převodovka Shine pneu 16'' TBRR 6,1 l/100 km

 

Vozy Citroën Protokol T& E
C4 BlueHDi 100 manuální převodovka Feel pneu 16'' TBRR 5,1 l/100 km
C4 Picasso BlueHDi 120 S&S automatická 6st. převodovka Feel pneu 17'' TBRR 6,5 l/100 km
Grand C4 Picasso BlueHDi 120 S&S manuální 6st. převodovka 16'' UBRR 5,7 l/100 km
Grand C4 Picasso PureTech 130 S&S manuální 6st. převodovka Feel pneu 17'' TBRR 7,4 l/100 km
Berlingo BlueHDi 100 manuální převodovka pneu 15'' TBRR 6,1 l/100 km

 

* Světový certifikační úřad provádějící kontroly, certifikace a laboratorní testy
** Evropské environmentální sdružení specializované na provádění politiky trvale udržitelné dopravy
*** Francouzský svaz sdružení pro ochranu přírody a životního prostředí
**** Sdělené údaje jsou jiné, než kolik udává spotřeba v rámci EU schválení typu, a závisejí na těchto domněnkách a podmínkách. Nemají proto obecně platnou hodnotu.


CITROËN CONNECT NAV

Navigace Citroën Connect Nav, která se poprvé objevila u vozu Citroën SpaceTourer, je nová generace online 3D navigace s hlasovým ovládáním, která umožňuje ovládat funkce navigace, telefonování a médií aniž by řidič musel spustit oči ze silnice. Navigace je propojená s nabídkou služeb mobilního připojení.

Služba Citroën Connect Nav stručně řečeno nabízí:
- služby sdružené na kapacitním dotykovém displeji 7", jehož povrchu se stačí jen lehce dotknout prstem;
- informace o provozu v reálném čase, přinášející úsporu času a větší klid, neboť umožňují vyhnout se dopravním zácpám;
- ceny pohonných hmot u čerpacích stanic a ceny parkovného;
- informace o počasí;
- lokální vyhledávání bodů zájmu;
- zobrazování nebezpečných úseků (za příplatek);
- bezplatná doživotní aktualizace map 4× do roka a služeb Paketu Citroën Connect Nav po dobu 3 let.

Citroën Connect Nav zahrnuje rovněž funkci Mirror Screen, která umožňuje duplikovat funkce chytrého telefonu na dotykovém displeji 7" a používat tak zcela bezpečně aplikace uložené v telefonu. Využívá k tomu technologie MirrorLink® (telefony Android) a CarPlayTM (iPhone) zaručující možnost připojení široké škály kompatibilních telefonů:

MirrorLink® umožňuje přístup zejména k aplikacím Sygic (navigace), iCoyote (rizika a nebezpečí na silnici), MiRoamer (Webradio) a Audioteka (poslech audio knih);

CarPlayTM nabízí uživatelům iPhonů naprosto intuitivní způsob volání, používání map, poslech hudby a čtení zpráv pouze pomocí jednoho slova nebo jednoho doteku prstu.

 

4. SLUŽBY ZJEDNODUŠUJÍCÍ MOTORISTUM ŽIVOT

Ve světě, který se stále rychleji vyvíjí a mění, zlepšuje Citroën dál svůj zákaznický program Citroën&Vy. Značka pokračuje v plnění svého cíle nabízet zákazníkům snadnější přístup k mobilitě i plynulejší a klidnější zážitek, a to jak na internetu, tak v prodejní síti. Program se obohacuje o nové služby, díky nimž se zákazníci mohou cítit svobodní, klidní, vážení a jako aktivní subjekty motoristického života.

OPTIMALIZACE ČASU: CÍTIT SE SVOBODNĚ

Dohodnutí návštěvy a rozpočtu online: stačí jen několik kliknutí na stránkách citroen.cz nebo přes aplikaci My Citroën a zákazník si dohodne návštěvu v servisu a vyžádá si rozpočet údržby.

Citroën Carstore (www.carstore.citroen.fr): nepřetržitě dostupné webové stránky umožňující srovnat všechny nabídky nových vozů dostupných ve skladech sítě Citroën a přímo si rezervovat daný model jediným kliknutím, bez nutnosti se kamkoliv přesouvat. Jde o první e-shop mezi výrobci automobilů. Tuto službu vyhledá měsíčně 150 000 uživatelů (průměr v roce 2016);

ŘÍZENÍ PRIORIT: BÝT KLIDNÝ

Simply drive: balíčky paušálů (financování + pojištění + servis + asistenční služby), které se inspirovaly od světa mobilních telefonů, usnadňují přístup k nákupu vozu a souvisejícím službám.

Citroën Connect Packs: Tato nabídka, která se objevila poprvé před rokem, vyžaduje, aby byl vůz vybaven systémem Citroën Connect Box a paketem SOS & Assistance*. Je obohacena o služby mobilního připojení, jež mají přinést do každodenního života za volantem více klidu a pohody:
Paket Monitoring: virtuální servisní knížka (upozornění na nutnost provedení servisní kontroly nebo údržby) a rady pro ekologické řízení na míru;
Paket Mapping: lokalizace vozu (například snadné nalezení místa, kde je vůz zaparkován), informace o používání vozu (v předem stanovaném území a časovém úseku a v některých zemích zaznamenání překročení povolené rychlosti);
Paket Tracking: nalezení polohy vozu v případě jeho odcizení.

My Citroën: mobilní aplikace umožňující spojit zážitek z řízení s telefonem. Aplikace umožňuje vytvořit si osobní složku a najít v ní informace o nejbližším prodejním místě, sledovat spotřebu vozu Citroën, získat rady k údržbě vozu, využít službu Find My Car pro nalezení místa, kde je auto zaparkované, atd.

VOLBA MOBILITY: STÁT SE AKTIVNÍM SUBJEKTEM

Citroën Rent: jde o nabídku krátkodobého pronájmu, který nabízí sít koncesionářů Citroën. Jednoduché a lehce přístupné řešení mobility: stačí, aby si zákazník zarezervoval zvolené auto prostřednictvím speciální telefonické platformy a potom se vydal do prodejny a auto si vyzvednul.

POSKYTNUTÍ NÁZORU: CÍTIT SE VÁŽENÝ

Stránka Citroën Advisor (www.citroen-advisor.fr), která funguje ve 13 zemích světa, je interaktivní stránka značky, kde mohou od roku 2014 zákazníci po zakoupení vozu nebo návštěvě servisu vyjadřovat svůj názor na kvalitu prodejen a servisů. V automobilovém odvětví jde o premiéru, která navíc získala certifikaci NF Service za shromažďování názorů zákazníků online. V ČR funguje pod adresou www.citroen-advisor.cz.

Citroën Advisor již do dnešního dne sesbíral více než 69 000 názorů zákazníků, z toho 29 200 ve Francii, s průměrnou známkou 4,8 hvězdiček z 5.

Citroën Advisor se dál vyvíjí a ještě více posiluje vztah transparentnosti a naslouchání mezi značkou a zákazníky. Ti mohou nyní sdílet své zkušenosti s novými vozy. Majitelé nového vozu Citroën mohou pomocí několika kliknutí poskytnout názor na své nové auto. Stránka, která od letošního léta funguje ve Francii, Španělsku a Německu, již registruje více než 800 názorů.

 

5. STÁNEK

Pokud existuje místo, které ukazuje, jaké je postavení a smýšlení značky Citroën, pak je to její stánek. Obložení z pravého dřeva, osvětlená čelní stěna z nafukovacích polštářů a stěn ze slov osvětlených LED diodami konkrétně odkazující na příslib značky „Be Different, Feel Good“.
Stánek značky na ploše téměř 2 260 m² v pavilonu 1 je rozdělený na 3 části, z nichž čiší svěžest, pohoda a optimismus:

část „Citroën Advanced Comfort®“, která je věnovaná koncepčnímu vozu „CXPERIENCE CONCEPT“, část plně věnovaná vozu „Nový Citroën C3“, který je zde vystaven v 10 různých konfiguracích, a uprostřed „La Maison Citroën“ propojující obě předchozí části.

„CITROËN ADVANCED COMFORT®“

Stěna s obrázky představuje 4 pilíře programu Citroën Advanced Comfort®, na jedné straně je vystaven koncepční vůz CXPERIENCE CONCEPT, na druhé Nové C4 Picasso. Jak elegantní showcar, tak nové rodinné auto ztělesňují výhody programu „Citroën Advanced Comfort®“.
Návštěvníci mají rovněž možnost prohlédnout si koncepční vůz CXPERIENCE zevnitř, a to díky animaci ve virtuální realitě 360°. Návštěvníci získají díky helmě Samsung Gear VR 3D pohled dovnitř vozu, jako by v něm seděli!
Poblíž konceptu CXPERIENCE CONCEPT jsou rozmístěna křesla „Crystal“ značky Saharfamouri, což je luxusní moderní pařížská nábytkářská firma. Tato upravitelná křesla umožňují díky svým jedinečným moderním tvarům různé variace.
V této části je také umístěna zídka z dotykových i nedotykových tabletů, které představují služby mobilního připojení: Citroën Connect, Údržba, My Citroën, Pack Services.


„NOVÝ CITROËN C3“

Nový Citroën C3 pokračuje v ofenzívě a na stánku přitahuje pozornost i díky dvoubarevné nabídce odstínů karoserie a střechy. Je zde vystaveno 10 různých konfigurací. Velkou premiéru si zde odbývá kamera, která dokáže zaznamenávat vše, co řidič vidí venku před vozem před sebou. Kamera bude představená v rámci animace nazvané Photocall ConnectedCAM Citroën™. Jde o inovativní a hravý způsob, jak si zachovat vzpomínku na stánek Citroënu. Závodní verze Nové C3 si vysloužila zvláštní sál, který nadchne fanoušky WRC každého věku!

Dalším zábavným prvkem je online interaktivní muzeum „Citroën Origins“, které značka nedávno spustila. Je mu věnován zvláštní prostor a návštěvníci si ho budou moci prohlédnout na dvou dotykových displejích. Tyto webové stránky jsou věnované historickému odkazu značky a návštěvníci díky nim mohou cestovat historií pouhými několika kliknutími. Citroën Origins představuje legendární modely značky na jediné internetové stránce, od Typu A přes Type H, Xsaru WRC nebo koncepční vůz Activa 1 po Novou C3. Návštěvník cestuje pomocí několika kliknutí historií značky a může si prohlížet osobní, užitkové, koncepční i závodní vozy. Po přiblížení jednotlivého vozu o něm získá klíčové údaje. Poté se může ponořit do světa zvoleného modelu a dozvědět se víc. Díky 360° pohledu a zvukovým efektům (nastartování vozu, klakson, zvuk směrovek) je objevování vozů interaktivní a vtáhne vás do sebe. Cestu doplňují fotografie, dobové dokumenty (stylové obrázky, reklama atd.) a hudba typická pro každé desetiletí.

„LA MAISON CITROËN“ VE STŘEDU STÁNKU

Maison Citroën je není jen místo, kde si zájemci mohou upravit svůj budoucí Citroën na míru, je také místem, které nabízí vizuální a smyslový zážitek. Předznamenává i novou koncepci prodejen Citroën.
Hned u vstupu jsou vystaveny 2 jedinečné sochy. První z nich, „I love Citroën“, která byla vystavena v dubnu na pekingském autosalonu, tvoří 1 284 dílů ve tvaru šípů, které společně představují logo značky. Socha byla vytvořena technikou 3D tisku a byla ze 100 % vyrobená ve Francii.
Druhou je zcela nová skulptura „I Feel Citroën“ z nafukovacího dřeva (patentovaná technika), jejímž autorem je francouzská truhlářská společnost ARCA. Magická krásná skulptura, jedinečné dílo, jehož povrch je celý ze dřeva, evokuje dýchání, dech, život… ztělesňuje tak historii značky, která zanedlouho oslaví 100. výročí založení, neustále jde s dobou a zákazník je pro ni vždy ten nejdůležitější.
V prostoru, v němž se používají měkké, příjemné a barevné materiály, má každý předmět své místo jako ve skutečném domě. Člověk se tu může pohodlně usadit a konfigurovat si auto, poslouchat hudbu, nabíjet telefon přes speciální nabíječky nebo surfovat po internetu pomocí dotykových tabletů, které jsou zde k dispozici.
Na autosalonu máte rovněž zcela nevídanou příležitost vyzkoušet si novou aplikaci Share with U. Tato nová služba umožní sdílet s ostatními členy posádky ve voze hudební nebo video nahrávky a jednoduchým a hravým způsobem je používat po celou dobu cesty!
Návštěvníci by neměli opomenout ani dva další prostory vytvářející odpočinkové koutky s pohodlnými a barevnými křesly:
„Le Petit Citroën“: butik s produkty souvisejícími se značkou Citroën a zmenšenými modely starších i současných vozů. Exkluzivně je zde k vidění prezentace dvou nových lifestylových značek Citroënu, kolekcí „Ë“ a „Traction“;
„Le Café André“ prostor určený pro VIP zákazníky, jehož jméno odkazuje na zakladatele značky André Citroëna.

Top