Chcete dostat obchodní nabídku?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat obchodní nabídku. Vaše žádost bude předána prodejně, kterou si vyberete.

Zavřít
Chcete si otestovat některý z našich vozů?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, který si chcete vyzkoušet. Vaše žádost bude předána příslušnému prodejnímu místu.

Zavřít
Chcete si stáhnout či nechat zaslat ceník či dokumentaci?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat / stáhnout dokumentaci.

Zavřít

DS a Nespresso: Partnerství plné rafinovaných chutí

Prémiová značka DS propojila na českém trhu v rámci podzimní kampaně své aktivity se značkou Nespresso, která představuje u nás i ve světě špičku v oblasti kávy jako životního stylu. Každý zákazník, který si od 1. října do 31. prosince 2015 zakoupí jakýkoliv nový vůz značky DS, dostane jako dárek kávovar Nespresso Pixie a výběr 150 kávových kapslí Small Nespresso Selection s variací těch nejrafinovanějších chutí.

Jakkoliv se mohou světy automobilů a kávy jevit vzdáleně, lze v případě značek DS a Nespresso dojít k vzájemné symbióze postavené na sdílení stejných hodnot v klíčových oblastech. U obou značek je na nedotknutelném prvním místě vždy spokojený zákazník, o kterého je pečováno na té nejvyšší možné úrovni. Stejně tak společná je vášeň pro design, luxus a eleganci, jejíž nedílnou a zcela samozřejmou součástí je výhradní použití jen těch nejkvalitnějších materiálů a surovin.

V rámci uzavřeného partnerství, které na českém trhu trvá od 1. října do 31. prosince 2015, získají všichni noví majitelé libovolného modelu řady DS kávovar Nespresso Pixie v ceně 3990 Kč a 150 kusů kávových kapslí Small Nespresso Selection v hodnotě 1650 Kč. Kromě toho je skvělá káva Nespresso po dobu akce připravena k ochutnání pro všechny zákazníky také na showroomech značky DS v Česku.

„Jedinečné prolnutí prémiového světa automobilů a kávy je dalším důkazem toho, že vysoká kvalita péče o české zákazníky je u značky DS samozřejmým, ale zároveň i neustále se zlepšujícím procesem. Kávovar Nespresso v tomto případě samozřejmě nehraje roli klasického motivačního dárku, jak jej známe u běžných akcí. V prémiovém segmentu jde především o skloubení dvou svébytných a silných značek, jejichž image se těší stejnému vnímání a přístup k zákazníkům stojí na identických principech,“ uzavírá Martina Bedrnová, Marketing Leader Peugeot, Citroën & DS pro Českou republiku.

Značka DS
Francouzská značka DS vznikla oficiálně v Paříži 1. června 2014 a potvrdila tak svou ambici umožnit francouzskému automobilovému průmyslu zařadit se mezi luxusní segmenty. Řada DS, jež se inspirovala od toho nejlepšího z francouzského know-how, zachovává hodnoty inovace a odlišnosti, které převzala od vozu DS z roku 1955. Řadu DS, jež je určená pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, dnes tvoří modely DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* a DS 6*. Nabídka DS, pro kterou je typická výraznost z hlediska stylu, elegance do posledního detailu, ušlechtilé materiály a technologie, se odlišuje rovněž technologickými novinkami, jako je v prvé řadě dieselový hybridní pohon Hybrid4, v nabídce u vozu DS5. V Evropě je řada DS prodávána v showroomech DS Stores nebo ve speciálních showroomech sítě Citroën, v Číně využívá specifické prodejny DS. DS, to nejsou pouze výrobky, ale i exkluzivní prémiové služby pro zákazníky, nabízené zejména prostřednictvím klubu DS PRIVILÈGE. Do dnešního dne registruje značka 500 000 prodaných vozů. www.driveds.cz

* v prodeji pouze v Číně

Top