Chcete dostat obchodní nabídku?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat obchodní nabídku. Vaše žádost bude předána prodejně, kterou si vyberete.

Zavřít
Chcete si otestovat některý z našich vozů?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, který si chcete vyzkoušet. Vaše žádost bude předána příslušnému prodejnímu místu.

Zavřít
Chcete si stáhnout či nechat zaslat ceník či dokumentaci?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat / stáhnout dokumentaci.

Zavřít

Ženevský autosalon 2016: Stánkem značky Citroën vane duch čerstvosti a energie!

Citroën při příležitosti ženevského autosalonu 2016 vstupuje do nové etapy rozšíření svého postavení na trhu a prezentuje zde své nové produkty, koncepční vozy a partnerství, která se řídí stejným mottem, jímž je energie a čerstvost. Značka dále rozšiřuje nové služby usnadňující zákazníkům život. V kurzu je dynamika, jejímž cílem je nabídnout v rámci značky Citroën odlišnou motoristickou zkušenost a převracet zažité principy. Tento trend je na stánku značky jasně vidět a v roce 2016 bude sílit.

NOVINKY
Citroën v Ženevě vystavuje energické vozy plné svěžesti jejichž cílem je přinášet v každém segmentu pohodu! Citroën představuje rovněž partnerství odrážející kreativitu a odvahu značky.

Citroën SpaceTourer ve světové premiéře a jeho koncept
- Citroën SpaceTourer je moderní vůz výrazného charakteru spojující příjemné používání a víceúčelovost, který přenáší odpověď na potřeby současných „klanů“, ale také podnikatelů.
- Vedle něj je vystaven barevný a dravý koncepční vůz Citroën SpaceTourer Hyphen, který se zrodil z partnerství mezi značkou a mladou francouzskou elektropopovou kapelou Hyphen Hyphen. Tento dravý, čerstvý a barevný vůz s pohonem 4×4 již svým názvem Hyphen (v angličtině spojovník) propojuje rodinu a přátele, vozy MPV a SUV, město a volná prostranství a posiluje pohodový volnočasový duch sériové verze. Na stánku značky bude vůz představen při tiskové konferenci 1. března v 9:30.

z_space

Nový Citroën E-Méhari a přidružený koncepční vůz
- Citroën E-Méhari: vůz důvtipně odkazuje na ikonu značky, ale víc než jen to: je to optimistický 4místný kabriolet se 100 % elektrickým pohonem nabízející moderní zábavný styl.
- Vedle tohoto modelu bude představen jedinečný a zcela nový koncepční vůz, který vznikl ze spojení značky Citroën a francouzským módním salonem. Zářivý koncepční vůz bude odhalen několik dnů před konáním autosalonu.

z_meh

Citroën C4 Cactus: 2 nové verze
- Zcela nová 100% outdoorová verze Citroën C4 Cactus Rip Curl vytvořená v partnerství s renomovanou surfařskou značkou je poprvé vybavena systémem Grip Control zlepšujícím schopnost pohybu a stylovými prvky posilujícími jeho charakter;
- Citroën C4 Cactus „W“ v bílém jednolitém odstínu se představuje ve zcela nové „městské ikonické“ verzi, jehož klíčovým slovem je elegance.

z_cac


MODELOVÁ ŘADA: POHODLNÁ A VÝKONNÁ
Citroën vystavuje nejnovější nebo nově modernizované modely, které nabízejí design, komfort a užitečné technologie, jako je C4 Picasso, C1, C4 nebo Berlingo. Společným jmenovatelem celé řady a hlavním know-how značky Citroën je komfort. Celkový jednolitý komfort pro pohodu těla a ducha, díky němuž vozy vyhovují potřebám nového způsobu využití automobilu. Nový zážitek z řízení opírající se o účinné motory, jako je tříválcový benzínový motor PureTech (jehož přeplňovaná verze získala ocenění „Engine of The Year 2015“) a dieselové motory BlueHDi, jejichž technologie SCR je uznávaná jako nejvýkonnější technologie zpracování oxidů dusíku a snížení úrovně emisí.

ZCELA POHODOVÝ ZÁŽITEK ZA VOLANTEM
Moderní a technologická značka Citroën se neustále inovuje. Nabízí nové služby a nové prostory odpovídající novému způsobu života a spotřeby motoristů.

Služby mobilního připojení
- Citroën Connect Nav: tato nová generace 3D navigace, která se poprvé objevuje u vozu Citroën SpaceTourer, je propojená se službami mobilního připojení a využívá hlasové ovládání;
- Citroën Connect Packs: tři balíčky (paket Monitoring, paket Mapping a paket Tracking) doplňující nabídku Citroën Connect Box s paketem SOS & Assistance.

Webové stránky
- Citroën Advisor: interaktivní stránky určené pro názory spotřebitelů, které jsou k dispozici v prodejnách Citroën, umožňují zákazníkům Citroën svobodně sdílet své názory a zkušenosti na kvalitu služeb v dané prodejně; mezi výrobci automobilů jde o premiéru.
- Citroën Carstore: tyto stránky umožňují provádět srovnání všech nabídek nových vozů, které jsou k dispozici v rámci sítě Citroën, jež rovněž umožňují přímo rezervovat vybraný model on-line, jediným kliknutím, aniž by musel někam jezdit. První krok k e-shopu.

Zcela nový zážitek zaměřený na pohodu, který čiší i ze stánku na ženevském autosalonu. Světlý a přátelský stánek nabídne nové prostory jako „Le Petit Citroën“ nebo „La Maison Citroën“. Energie na stánku bude evokovat zapojení značky do WTCC, v němž hodlá Citroën v roce 2016 získat třetí titul v řadě s vozem C-Elysée WTCC, který se v Ženevě představí v nových barvách.


TISKOVÁ KONFERENCE
Tisková konference značky Citroën se koná v únoru 1. března v 9:30 na stánku značky, Hala 6. 
Budete mít možnost se od 10:00 setkat se zástupci značky.

- Linda Jackson, generální ředitelka Citroën
- Xavier Peugeot, produktový ředitel Citroën
- Alexandre Malval, šéfdesignér Citroën
- Arnaud Belloni, ředitel pro komunikaci a marketing Citroën
- Piloti týmu Citroën Racing, José Maria Lopez a Yvan Muller


Světová premiéra: Citroën SpaceTourer!
„UNLIMITED LIFE“: Citroën SpaceTourer, společník pro milovníky intenzivního života bez omezení, bude představen ve světové premiéře na ženevském autosalonu!

Citroën, který je průkopníkem v oblasti vozů MPV a ludospace, disponuje vynikajícím know-how, na jehož základě vyvíjí prostorné víceúčelové vozy, které jsou velmi příjemné k cestování. Značka s vozem SpaceTourer doplňuje svou nabídku a ukazuje schopnost nabízet stále luxusnější vozy. Optimistický, praktický a uživatelsky příjemný SpaceTourer dokáže předvídat všechny možnosti a usnadňuje tak život. Přináší odpověď vhodnou pro svět v pohybu, v němž se mění způsob života a věci se vyvíjejí a v němž je stále běžnější, že lidé tráví volný čas a cestují společně ve větším počtu.

Moderní výrazný Citroën SpaceTourer přináší díky svým třem tvarům a možnostem vnitřního uspořádání novou odpověď na potřeby rodinných nebo přátelských „klanů“, ale také podnikatelům v přepravě osob. Tato nová dodávka, která je určena pro delší cesty, v sobě spojuje komfort, praktičnost a krásu. SpaceTourer nabízí díky své nové platformě dynamické jízdní vlastnosti a vynikající účinnost se spotřebou v kategorii Best in Class.

Citroën SpaceTourer nabízí:
- design s ladnými tvary bez známek agresivity pro dokonalý klid. Styl vozu SpaceTourer je energický a vzbuzuje důvěru, díky vyšší přední masce, která je pro něj charakteristická, na silnici dominuje;
- účinnou architekturu pro větší prostornost, praktičnost a přizpůsobení se každé situaci. Modulární platforma vzešlá z platformy EMP2 nabízí více prostoru v kabině, větší objem zavazadlového prostoru a lepší ovladatelnost. Vůz je k dispozici ve 3 délkách, včetně na trhu netypických 460 cm, kdy se do vozu vejde až 9 osob. Je tedy ideálním společníkem pro život na venkově i ve městě. S výškou 190 cm se snadno vejde do zastřešených podzemních parkovišť. Velmi praktický vůz je opatřen bočními posuvnými dveřmi s automatickým ovládáním, otevíracím oknem zadního víka a řadou odkládacích přihrádek;
- komfort pro větší pohodu těla i ducha, s příjemným interiérem, vyšší polohou při řízení, posuvnými sedadly, které lze podle potřeby otočit, a střešním oknem. Pohodu zvyšuje i akustické zpracování na vysoké úrovni zajišťující optimální jízdní komfort;
- technologie usnadňující život, jako je promítání informací na čelní sklo a on-line navigace 3D Citroën Connect Nav, ale také technologie zvyšující bezpečnost, mimo jiné: Coffee Break Alert, systém, který vyzve řidiče, aby si po 2 hodinách nepřetržitého řízení udělal přestávku, varování před snížením pozornosti řidiče, které dokáže zjistit, kdy je řidič nepozorný, a varování před rizikem srážky. Díky všem těmto technologiím a funkcím získal SpaceTourer maximální výsledek 5 hvězdiček v testech EuroNCAP; 
- dieselové motory poslední generace BlueHDi s výkonem až 180 koní a točivým momentem 400 Nm a spotřebou a emisemi CO2 „Best in Class“ v tomto segmentu (BlueHDi 115 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou: 5,1 l/100 km a 133 g CO2) a s nízkými provozními náklady.


Koncepční vůz: Citroën SpaceTourer Hyphen!
Citroën přichází při příležitosti uvedení vozu Citroën SpaceTourer na trh s jedinečným koncepčním vozem, který působí jako svěží dravé auto. Svým názvem Hyphen (v angličtině spojovník) propojuje rodinu a přátele, vozy MPV a SUV, město a volná prostranství,… Na jeho palubě je vše možné. Každý klan, každý klub v něm najde místo, aby mohl využívat dobrodružství bez omezení. Značka se proto zcela přirozeně spojila s hudební skupinou Hyphen Hyphen, aby hudebně doprovodila komunikaci o voze. Mladá skupina z Nice je plná energie, v roce 2016 je nominovaná na několik hudebních cen a na hudební elektropopové scéně si již vydobyla čelní místo.

Ředitel pro marketing a komunikaci značky Citroën Arnaud Belloni k tomu uvedl:„Citroën uměl vždy jít cestou inovací, být průkopníkem a vyhledávat talenty. Setkání s Hyphen Hyphen a navázání partnerství bylo pro nás okamžitě naprosto přirozené. Proběhlo setkání s kapelou nabitou energií, která je graficky i hudebně velmi výrazná. Sedli jsme si v komunikaci a určitě i lidsky! Můžeme tak rovněž spojit naše hodnoty optimismu, sdílení a kreativity.“

z_hyph

Koncepční vůz Citroën SpaceTourer Hyphen nabízí:
- zdynamizovaný design, přinášející pocit ochrany a pohody. Jeho výraznou stránkou je dravý vzhled ve výrazných barvách a větší svoboda a funkčnost. Citroën SpaceTourer Hyphen přebírá principy SUV: široký nárazník, lišty podběhů kol a prahové lišty, které se inspirovaly od koncepčního vozu Aircross. Všechny tyto prvky v matném odstínu Moondust Dark dynamizují eloxované oranžovočervené ozdobné prvky. Koncepční vůz SpaceTourer Hyphen je vyšší než jeho sériová verze, je opatřen 19palcovými koly s matně černými hliníkovými disky s diamantovým výbrusem. Perleťový svěže zelený odstín karoserie evokuje přírodu. Tento odstín podtrhuje leskle černá střecha a samolepicí fólie s šestiúhelníkovým vzorem;
- stimulující interiér, útulný a pohodlný pro každý „klan“. Cestující se ponoří do pohodové barevné atmosféry, prostor kabiny je zpracován velmi graficky, strop, panely dveří, sedadla a středová konzola jsou zpracovány podobným způsobem. Na palubě čeká na všechny cestující skvělé přijetí, sedadla jsou ve spodní části potažené zelenou kůží Nappa s oranžovočerveným prošitím a v horní části látkou, jejíž odstín je u každého sedadla jiný. Palubní deska je potažena specifickou látkou, která ladí s odstíny a motivy sedadel. Celek se díky velkému střešnímu oknu noří do přirozeného světla; 
- větší mobilitu, vyzývající k cestování v absolutním komfortu. Koncepční vůz SpaceTourer Hyphen s motorem BlueHDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou používá odpojitelný pohon 4×4, který byl vyvinut společně s Automobiles Dangel. Blíží se tak terénním vozům a potvrzuje svou schopnost dostat se i na velmi obtížně přístupná místa.

Více informací naleznete v tiskové zprávě Citroën SpaceTourer a Citroën SpaceTourer Hyphen na našich stránkách určených pro novináře: http://int-media.citroen.com


Novinka: Citroën E-Méhari
„VOLNÝ ELEKTRON“: Citroën E-Méhari, skutečný volný elektron v motoristickém světě!
E-Méhari je vůz propojený s historií značky a současně hledící do budoucnosti. Důvtipně odkazuje na ikonu, kterou ztělesňoval vůz Méhari z roku 1968, ale víc než jen to: je to optimistický čtyřmístný kabriolet se 100 % elektrickým pohonem nabízející moderní zábavný styl. Citroën v této nové etapě spolupráce se skupinou Bolloré potvrzuje svou snahu nabízet odlišné vozy, pro které je charakteristická čerstvost a optimismus.

Moderní, nezařaditelný vůz bez komplexů a proč ne i bez respektu, nový model značky Citroën lze charakterizovat mnoha slovy. Vůz E-Méhari je výrazně barevný opovážlivý vůz, který dokonale ztělesňuje duch značky Citroën. E-Méhari je „it car“, který okouzlí ty, kdo hledají odlišnost, optimismus, všímavost vůči trendům a ohleduplnost vůči životnímu prostředí.

Citroën E-Méhari nabízí:
- jedinečnou osobnost: nabízí usměvavou přední masku přebírající stylistické principy vozů Citroën, dále řadu možností osobních úprav na míru se 4 odstíny karoserie (modrá, oranžová, žlutá a béžová), 2 odstíny kapoty a 2 čalounění sedadel;
- hravý a praktický vzhled: Citroën E-Méhari , který je věrný duchu původní verze, usnadňuje trávení volného času. Je dlouhý 381 cm, nabízí odnímatelnou plátěnou střechu, vyšší podvozek a karoserii tvarovanou za tepla, plastový materiál, který nerezaví a díky své pružnosti odolá drobným nárazům. Navíc je plně zvenku i zevnitř omyvatelný hadicí;
- svobodný zážitek z řízení díky 100% elektrické technologii. Baterie LMP® (Lithium Métal Polymère) od francouzské specializované značky Bolloré jsou bezpečné a nemá na ně vliv dopad změny počasí. Vůz, který je jimi vybavený, dokáže vyvinout rychlost 110 km/hod. a v městském provozu je jeho dojezd 200 km. Dobíjí se na plný výkon za 8 hodin na stojanech 16A nebo za 13 hodin přes domácí zásuvku 10A.

Více informací naleznete v tiskové zprávě Citroën E-Méhari na našich stránkách určených pro novináře:
http://int-media.citroen.com

Koncepční vůz Citroën E-MEHARI
Citroën E-Méhari doplní na ženevském autosalonu zcela nová koncepční verze. Módní výrobek je výsledkem spolupráce s renomovaným francouzským módním salónem. Tato reinterpretace vozu E-Méhari, která prozáří stánek, bude symbolizovat spojení dvou ikonických značek, které založili dva vizionáři svobodného ducha…
V předpremiéře bude vůz k vidění během tiskové konference na stánku značky Citroën (Hala 6) 1. března v 9:30.  


Nové verze vozu Citroën C4 Cactus : „outdoorová“ a „městská ikonická“
Citroën se podobně jako všechny vozy, které poznamenaly svou dobu, snadno rozpozná a uloží do paměti. Tam, kde se zdají principy neměnné, klade Citroën C4 Cactus nové motoristické základy a představuje jedinečný design, v němž se snoubí funkčnost a krása. Toto spojení získalo již 35 různých ocenění, zejména prestižní cenu „World Car Design of the Year 2015“. Crossover mnoha tváří, který lze mnoha způsoby upravovat na míru, pokračuje ve vývoji a přichází se dvěma novinkami. Snadno se přizpůsobí chuti a potřebám každého zájemce!

1) C4 Cactus Rip Curl
Citroën při příležitosti ženevského autosalonu poprvé zařazuje systém Grip Control do modelové řady C4 Cactus, a to do speciální edice „C4 Cactus Rip Curl“, která vznikla ze spolupráce značky Citroën a jejího partnera, firmy Rip Curl, světové jedničky ve světě potřeb pro surfování.

Jde o přirozené spojení dvou značek, které vyvíjejí designové a současně technické produkty pro lepší pohodu, čerstvost a cestování. Speciální edice jedinečného crossoveru Citroën C4 Cactus byla při této příležitosti vybavena systémem Grip Control, který mu zajišťuje větší pohyblivost, a stylovými prvky posilujícími jeho 100 % outdoorový charakter. Citroën nabízí zájemcům o tento model vůz, který je výrazný, technologický a výkonný, je určen pro volný čas a přináší pohodu a uvolnění. Tato filozofie plně souzní se značkou Rip Curl, která se zrodila v Austrálii, nedaleko od legendární surfařské zátoky „Cactus Bay“.

Citroën C4 Cactus Rip Curl nabízí:
- systém Grip Control, zajišťující větší schopnost pohybu pro svobodnější možnost cestování ve spojení s nejvýkonnějšími motory vozu C4 Cactus a ruční převodovkou (verze PureTech 100 S&S nebo verze BlueHDi 100);
- ovládací kolečko Grip Control s 5 režimy: STANDARD: pro řízení na prosluněných pobřežních silnicích,v horských zatáčkách nebo bulvárech v centrech měst … PÍSEK: pro cestu co nejblíž k nejkrásnějším surfařským zátokám…TERÉN: pro pohodovou jízdu na kluzkém povrchu …SNÍH pro cestu do nejkrásnějších lyžařských středisek …nebo ESP OFF umožňující vypnout ESP (funkční do rychlosti 50 km/hod);
- funkční a moderní design zahrnující zvenčí: šedý ochranný štít vpředu a vzadu posilující dravý dobrodružný duch vozu, bílé kryty zpětných zrcátek, bílý střešní nosič a leskle bílá samolepicí fólie spojující geometrické motivy a logo Rip Curl umístěná na předním blatníku a zadním postranním okénku; 
- kabinu s prvky v odstínu „Pulp Orange“ na bezpečnostních pásech, koberečcích a lištách kolem reproduktorů.

Více informací naleznete v tiskové zprávě Citroën C4 Cactus Rip Curl na našich stránkách určených pro novináře:
http://int-media.citroen.com

2) C4 Cactus „W“
„Městská ikonická“ verze: Citroën na ženevském autosalonu představí na svém stánku novou nabídku osobních úprav na míru určených pro jeho zásadní model C4 Cactus. Tato verze pojmenovaná „W“ je opatřena jednobarevným odstínem karoserie dodávající vozu městský elegantní styl!

Citroën C4 Cactus používá výrazné stylové prvky Airbump®, které představují opravdovou ochranu proti běžným drobným nárazům a graficky strukturují čistý a hladný vzhled vozu Citroën C4 Cactus na úrovni boků a nárazníků. Užitečná inovace Citroën existuje ve 4 odstínech (Black, Grey, Dune a Chocolate), které v kombinaci s jednotlivými dostupnými odstíny karoserie, jako je Žlutá Hello, Fialová Deep Purple, Červená Aden, Modrá Lagoon nebo Červená Jelly, zvyšují počet možných osobních úprav na míru.

Citroën C4 Cactus, který miluje kontrasty, se nyní představuje v nové pohodové střídmé verzi tón v tónu pojmenované „W“, kterou oživují bílé prvky.

Citroën C4 Cactus „W“ stručně řečeno nabízí:
- čistotu prvků Airbump® Dune pískové barvy, které se diskrétně ztrácí v odstínu karoserie perleťově Bílá a ladí s litými 17’’ koly Cross v dvoubarevné verzi Bílá / Hliník, s bílou samolepicí fólií na zadním postranním okénku, s bílými kryty zpětných zrcátek a s bílým střešním nosičem;
- eleganci čalounění v kombinaci černé kůže / látky a předních vyhřívaných sedadel s odkazem na svět luxusních zavazadel, který zastupují kožené popruhy na místě klik dveří a kování a čepy na úrovni horní části palubní desky;
- motory Euro6 nejnovější generace s malým obsahem válců (benzínové motory PureTech 82, PureTech110 a dieselový motor BlueHDi 100 se systémem Stop & Start), které mohou být spojeny s manuální nebo pilotovanou řadicí pákou.

MODELOVÁ ŘADA: POHODLNÁ A VÝKONNÁ
Na stánku Citroën v Ženevě budou vystaveny rovněž zásadní modely značky, které nedávno prošly faceliftem: Citroën C1, pro něhož jsou typické kompaktní rozměry a posílená osobnost, a Citroën C4 Picasso, u něhož se prosadil odvážný přístup a technologický obsah. Značka vystavuje rovněž dva čerstvě modernizované „bestsellery“ : Nový Citroën Berlingo, objemný funkční vůz typu ludospace, a Citroën C4, reference z hlediska komfortu a jízdních vlastností.

Komfort jako společný jmenovatel
Citroën je již téměř 100 let znám svými znalostmi a zkušenostmi z hlediska komfortu. Komfort, který je společným jmenovatelem současné řady Citroën i všech budoucích modelů, je a vždy byl pro značku prioritou. Citroën je v tomto směru skutečným mistrem. Jde o celkový jednotný komfort, pohodu těla i ducha, jehož cílem je, aby vozy splňovaly nová očekávání a odpovídaly novému způsobu svého využití.

Tento komfort je patrný na všech úrovních. Projevuje se v designu, prostorné kabině, inteligentní modularitě (jako u vozu C3 Picasso nebo C4 Picasso), řadě důmyslných odkládacích přihrádek, viditelně pohodlných sedadlech s měkkým příjemným čalouněním, výrazném a příjemném prosvětlení a v jasně ovladatelných intuitivních rozhraních, které zastupuje 7" dotykový displej, pomocí něhož se ovládají všechny hlavní funkce (v současnosti v nabídce vozů C3, C3 Picasso a C5). Ke komfortu vozů Citroën přispívá i akustika a možnosti úprav osvětlení. 

Účinné motory
Pro nabídku Citroën jsou typické i motory a převodovky poslední generace. Díky dieselovým motorům BlueHDi a benzínovým motorům PureTech ke Citroën schopen nabídnout ve všech segmentech výkonná auta, která jsou současně šetrná k životnímu prostředí.
- benzínové motory: silné tříválcové motory PureTech uznávané pro příjemné řízení a nízkou spotřebu a emise CO2, mezi nimiž vyniká tříválcový přeplňovaný motor, který byl zvolen Motorem roku 2015;
- dieselové motory: technologie BlueHDi: i zde, podobně jako v případě filtru pevných částic, byla skupina PSA o krok napřed. Náš systém likvidace škodlivin, pro který skupina podala 100 patentů, tvoří systém selektivní katalytické redukce SCR zabudovaný před filtrem pevných částic, který dokáže zlikvidovat až 90 % částic oxidů dusíku z dieselových motorů. Systém dnes uznávají odborníci i pozorovatelé jako nejúčinnější systém odbourávání oxidů dusíku.

Citroën má v nabídce rovněž novou převodovku EAT6, která zajišťuje příjemné řízení a nízkou spotřebu. Díky převodovce EAT6 spojené s technologií Stop&Start činí spotřeba nové řady Citroën C4 PureTech 130 S&S EAT6 4,8 l/100km a emise 110 g CO2/km (v závislosti na dané zemi). Tato převodovka je k dispozici rovněž u vozů les Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C5 a C5 Tourer.


ZCELA POHODOVÝ ZÁŽITEK ZA VOLANTEM
1) Na palubě modelů Citroën
Citroën se přizpůsobuje novým životním stylům spotřebitelů a usnadňuje jim život, aby byl zážitek za volantem plynulejší a pohodovější a udrželo se neustálé propojení mezi řidičem, vozem a vnějším světem!

Citroën Connect Packs
Nabídka Citroën Connect Packs, která se objevila poprvé na frankfurtském autosalonu a která vyžaduje, aby byl vůz vybaven systémem Citroën Connect Box a paketem SOS & Assistance*, se nedávno obohatila o služby mobilního připojení, které mají přinést do každodenního života za volantem více klidu a pohody.

Citroën Connect Packs stručně řečeno nabízí:
- Paket Monitoring: virtuální servisní knížka (upozornění na nutnost provedení servisní kontroly nebo údržby) a rady pro ekologické řízení za účelem snížení spotřeby a emisí CO2. Tato služba je bezplatná.
- Paket Mapping: lokalizace vozu (například snadné nalezení místa, kde je vůz zaparkován), informace o používání vozu (v předem stanovaném území a časovém úseku a v některých zemích zaznamenání překročení povolené rychlosti);
- Paket Tracking: nalezení polohy vozu v případě jeho odcizení.

* Připomeňme, že nabídku Citroën Connect Box s paketem SOS & Assistance tvoří:
- Funkce Nouzové volání s lokalizací vozu: stisknutím tlačítka „SOS“ ve voze nebo automaticky v případě silnějšího nárazu. Operátor vůz identifikuje a lokalizuje a v případě potřeby vyšla na místo složky záchranného systému;
- Funkce „Asistenční volání s lokalizací vozu“: stisknutím tlačítka ve voze v případě poruchy. Systém vyšle SMS se základní diagnostikou vozu a jeho polohou operátorovi. Ten může zasáhnout a zajistit co nejrychlejší asistenci.

Citroën Connect Nav
Moderní a technologická značka Citroën zavádí u své dodávky Space Tourer určené pro volný čas a přepravu osob novou generaci 3D navigace Citroën Connect Nav, která je propojená se službami mobilního připojení a využívá hlasové ovládání pro funkce navigace, telefon nebo média, takže řidič nemusí spouštět oči ze silnice.

Služba Citroën Connect Nav stručně řečeno nabízí:
- služby sdružené na kapacitním dotykovém displeji 7", jehož povrchu se stačí jen lehce dotknout prstem;
- informace o provozu v reálném čase, přinášející úsporu času a větší klid, neboť umožňují vyhnout se dopravním zácpám;
- ceny pohonných hmot u čerpacích stanic a ceny parkovného;
- informace o počasí;
- lokální vyhledávání bodů zájmu;
- zobrazování nebezpečných úseků (za příplatek);
- bezplatná doživotní aktualizace map 4× do roka a služeb Paketu Citroën Connect Nav po dobu 3 let.

Citroën Connect Nav zahrnuje rovněž funkci Mirror Screen*
*Připomeňme, že funkce Mirror Screen umožňuje duplikovat funkce chytrého telefonu a na dotykovém displeji 7“ a používat tak zcela bezpečně aplikace uložené v telefonu. Využívá k tomu technologie MirrorLink® (telefony Android) a CarPlayTM (iPhone) zaručující možnost připojení široké škály kompatibilních telefonů:

- MirrorLink® umožňuje přístup zejména k aplikacím Sygic (navigace), iCoyote (rizika a nebezpečí na silnici), MiRoamer (Webradio) a Audioteka (poslech audio knih);
- CarPlayTM nabízí uživatelům iPhonů neuvěřitelně intuitivní způsob volání, používání map, poslech hudby a čtení zpráv pouze pomocí jednoho slova nebo jednoho doteku prstu.


2) Ve vztazích se zákazníky
Cílem značky Citroën je dosáhnout transparentnosti ve vztahu se zákazníky a stát se nejdoporučovanějším nespecializovaným výrobcem automobilů. Posiluje proto svou IT strategii, aby dokázala vždy co nejlépe reagovat na potřeby zákazníků.

Citroën Advisor
Služba Citroën Advisor (www.citroen-advisor.cz), která byla spuštěna na konci roku 2014 a funguje v 5 zemích, je interaktivní webová stránka, která je k dispozici v prodejnách Citroën. Zákazníkům značky Citroën umožňuje vytvořit vztah důvěry a získat názor na základě komentářů, které zanechají jiní zákazníci, nebo se podělit o svůj vlastní názor na kvalitu služeb daného prodejce nebo servisu značky.

Citroën Advisor stručně řečeno nabízí:
- možnost, aby se zákazník svobodně a okamžitě vyjádřil k tomu, jakou má zkušenost s daným prodejcem nebo servisem; 
- premiéru mezi výrobci automobilů v době etapy webu 2.0;
- již více než 35 000 zveřejněných názorů zákazníků, z toho 10 000 ve Francii;
- průměrné hodnocení 4,7 hvězdiček z 5;
- odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky), kategorie „Vztahová inteligence“, kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client). 

Citroën Carstore
Stránky Citroën Carstore (www.carstore.citroen.cz) umožňující srovnat na webu všechny nabídky nových vozů dostupných ve skladech sítě Citroën a přímo si rezervovat daný model jediným kliknutím, bez nutnosti se kamkoliv přesouvat. Citroën díky tomuto nástroji obohacuje svou nabídku služeb a posunuje se blíž k budoucímu e-shopu.

Citroën Carstore stručně řečeno nabízí:
- plynulou, jednoduchou a okamžitou službu, která co nejlépe splňuje očekávání zákazníků;
- službu dostupnou nepřetržitě, s výběrem téměř až 700 vozů.

Citroën & Vy
Značka sleduje svůj cíl a zákazníkům nabízí klidný a pohodový zážitek, jak na internetu, tak v prodejně. Citroën & Vy vytváří nový trvalý vztah mezi značkou a zákazníky, který se opírá o příslib transparentnosti a naslouchání pro větší důvěru a klid díky daným závazkům.

Citroën & Vy stručně řečeno nabízí:
- vyžádání souhlasu od zákazníka před započetím dodatečných servisních zásahů (jinak bude zásah proveden zdarma);
- vracení auta po zásahu v servisu v čistém stavu;
- kontaktování zákazníka do 24 hodin (v pracovní dny) v případě nespokojenosti;
- zvýhodnění originálních náhradních dílů pro starší vozy 


3) Na stánku
Citroën chce svým zákazníkům nabízet zážitek bez stressu, a proto svůj postoj „Be Different Feel Good“ uplatňuje i v architektuře svého stánku. Značka reinterpretuje na svém stánku o ploše 1 700 m2 hodnoty pohody a optimismu v několika prostorech: 

- „Le Petit Citroën“: butik s produkty souvisejícími se značkou Citroën a zmenšenými modely starších i současných vozů;
- „La Maison Citroën“: prostor vyhrazený pro konfiguraci a úpravy na míru budoucího vozu Citroën s výstavou široké škály čalounění, kol a odstínů karoserie;
- „Le Café André“: prostor určený pro VIP zákazníky, jehož jméno odkazuje na zakladatele značky André Citroëna;
- Odpočinkové koutky: s pohodlnými a barevnými křesly;

Připraven je i doprovodný program, kde si návštěvníci mohou například vyzkoušet služby mobilního připojení na zídce „Citroën Connect“ a zařízení „Grip Control“ u vozu C4 Cactus Rip Curl. V Zóně WTCC jsou připraveny simulátory řízení.

Při příležitosti ženevského autosalonu se rovněž představuje nová barevná verze vozu C-Elysée WTCC s motorem, který vyvinul tým Citroën Racing (1.6 turbo s přímým vstřikováním, 4 válce v řadě, 1598 cm3, 380 k při 6000 ot/min, 400 Nm při 4500 ot/min), s nímž Citroën zvítězil v mistrovství světa WTCC v letech 2014 a 2015. Vůz se v této verzi objeví na prvním závodě mistrovství 4. dubna 2016 na okruhu v Castellet.

A konečně budou pro potěšení zákazníků novinky Citroën vystaveny v prostředí, které je synonymem přírody, lehkosti a čistoty, s dřevěným obložením, hustými koberci a dokonce zdí pokrytou skutečnými rostlinami!

Top