Chcete dostat obchodní nabídku?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat obchodní nabídku. Vaše žádost bude předána prodejně, kterou si vyberete.

Zavřít
Chcete si otestovat některý z našich vozů?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, který si chcete vyzkoušet. Vaše žádost bude předána příslušnému prodejnímu místu.

Zavřít
Chcete si stáhnout či nechat zaslat ceník či dokumentaci?

Vyplňte prosím následující formulář a vyberte si vůz, ke kterému chcete zaslat / stáhnout dokumentaci.

Zavřít

Značka Citroën registrovala na českém trhu 3 840 osobních a lehkých užitkových vozů

vůz Citroën Berlingo je na prvním místě ve své kategorii

24% nárůst prodejů Citroën C4 Cactus

Vynikající výsledky prodejů užitkových vozů – 10,21% podílu na trhu UV

751 vozů Citroën registrovaných v červnu, to je slušný finiš prvního pololetí pro značku Citroën.

Celkové prodeje za první pololetí narostly o 18,3% a to díky uvedení na trh akční série Edition pro osobní vozy a oblibě moderních užitkových vozidel Citroën. Nejlépe se dařilo registracím Citroën Berlingo, který zůstává oblíbený pro své užitné vlastnosti jak u rodin, tak u živnostníků. Vůz je od podzimu 2015 modernizován a prodává se hlavně v dieselové verzi (86%). Jeho celkové prodeje za letošní půlrok vzrostly o 21% oproti stejnému období loňského roku.

V kategorii MPV si Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso udržují stabilní třetí příčku. Jejich celkové prodeje jsou 512 vozů, což je nárůst o 35% oproti loňsku. Nejčastěji kupovanou verzí je třetí úroveň výbavy s motorem 1.6 BlueHDi 120k, který je výkonný a úsporný zároveň. Malé MPV, Citroën C3 Picasso, překročilo letos již 300 registrací a má nárůst 39%.

Prodeje vozů Citroën C4 Cactus se ustálily na 50 ks měsíčně (nárůst o 24%). „Pro příští pololetí je v nabídce jeho speciální edice Rip Curl se systémem Grip Control pro jízdu v terénu a tak věřím, že tento vůz přiláká další zákazníky z řad milovníků aktivního životního stylu,“ říká ředitel značky Citroën pro ČR, František Neuman.
Vynikající výsledky vykazují prodeje užitkových vozů: Citroën Berlingo +66% oproti loňskému pololetí, Citroën Jumpy +88% a Citroën Jumper +52%. „Při vývoji nového Citroënu Jumpy, který přichází nyní na český trh, byl velký důraz kladen na nízké provozní náklady a maximální užitné vlastnosti. Slibujeme si od něj další navýšení prodejů až nad hranici 10% podílu na thu v kategorii K1,“ uzavírá František Neuman.

Top