Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Zjistětě si více o cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:CS] [cle1: SECONDES Lang:CS]

Citroën Jumper

Určen pro práci v těch nejlepších podmínkách.

Partner při práci, ale také výkladní skříň společnosti, ve které pracuje - model Citroën Jumper má vše, aby vás okouzlil.

Nový Jumper

Silné stránky

  • Kompletní řada furgonů (až 17 m3)
  • Kvalita, které lze důvěřovat: více než 4 miliony testovacích jízd
  • Zadní dvoukřídlé dveře s výškou až 203 cm umožňující využít užitečnou šířku 1422 mm, což je nejvíc v této kategorii.
  • Velké boční posuvné dveře o šířce až 125 cm.
  • Zadní pneumatické odpružení snižující práh nákladového prostoru o 7 cm.
  • Regulace rychlosti při jízdě ze svahu (HDC) pro dobrou pohyblivost za všech okolností.
  • Nová zpětná parkovací kamera s funkcí sledování nákladu

Osvědčená spolehlivost

 Nový Citroën Jumper - Osvědčená spolehlivost

Nový Citroën Jumper využívá to nejlepší z know-how značky z hlediska designu, ergonomie (připojení a komfort), bezpečnosti a úspornosti provozu.

Tato nová verze nabízí osvědčenou robustnost a spolehlivost.

Různorodost tvarů

 Nový Citroën Jumper - Různorodost tvarů

Nový Citroën Jumper nabízí velkou různorodost tvarů karoserie, které se liší v délce – 4 délky (L1, L2, L3 a L4), v rozvoru – 3 rozvory (300 cm, 345 cm a 404 cm) a ve výšce – 3 výšky (H1, H2 a H3).  Celkově tak Citroën Jumper existuje v 8 verzích furgonu od 8 do 17 m3.

ROZMĚRY CITROËNU JUMPER - 4 DÉLKY, 3 VÝŠKY

  • užitný rozměr
  • vnější rozměry

užitečná délka

mm


užitečná výška

mm


užitná vnitřní šířka

mm

vnější délka

mm


vnější výška

mm


vnější šířka

mm

užitečný objem

M3


Užitné zatížení

kg


Hrubá hmotnost vozidla

kg

VÍCE DESIGNU

Nový světelný podpis

Optimistický design

LED denní svícení

Rozměry

Styl nového Citroënu Jumper prošel výrazným vývojem, nabízí elegantní a optimistický design korespondující s jeho mimořádnou funkčností.

Na masce chladiče se objevuje nové logo značky a vůz nabízí i nový světelný podpis.

 Nový Citroën Jumper - Optimistický design

Nová přední světla pro denní svícení s LED diodami, která jsou elegantně zabudovaná do masky chladiče, hrdě ukazují na to, že nový Jumper vstoupil do nové generace.

 Nový Citroën Jumper - Světla pro denní svícení s LED diodami

Nový Citroën Jumper nastavuje nová designová měřítka z hlediska poměru mezi užitečným objemem a vnějšími rozměry. Nový Citroën Jumper nabízí bohatý výběr objemů:

  • Šířka nákladového prostoru „best in class“ (nejlepší ve své kategorii):
    • mezi podběhy kol (142 cm)
    • mezi přepážkami (187 cm) 
  • Užitečná délka mezi nejlepšími furgony své kategorie
  • Boční posuvné dveře umožňující otevření dveří na 125 cm
  • Zadní dveře s výškou až 203 cm (nejvíce v této kategorii)
  • Otevírání zadních výklopných dveří na 270°
 Nový Citroën Jumper - Rozměry

VÍCE KOMFORTU

Pohoda těla i ducha

 Nový Citroën Jumper - více komfortu

Nový Citroën Jumper se rovněž stává novou referencí z hlediska komfortu pro pohodu těla i ducha:

  • Sedadlo řidiče s proměnlivým odpružením
  • Přední sedadla s loketní a bederní opěrkou  
  • Páka řadicí páky na palubní desce
  • Výškově nastavitelná psací podložka
  • Přímo dostupná zásuvka 12 V
  • 13 důmyslně rozmístěných odkládacích přihrádek včetně uzamykatelné chlazené přihrádky před sedadlem spolujezdce
  • Volant potažený kůží
  • Výklopný stolek v opěradle dvousedadla spolujezdce

Delší kabina vozu nový Jumper byla rovněž přepracována pro větší komfort, nákladový prostor získal nová okna a čalounění.

VÍCE UŽITEČNÝCH TECHNOLOGIÍ

Podpůrné prvky řízení, které jsou v této kategorii vzácností

Vždy připojen

 Nový Citroën Jumper - Vždy připojen

Nový Citroën Jumper poskytuje moderní technologie pro lepší ergonomii řízení a větší praktičnost.
 
Nový Citroën Jumper nabízí pro trvalé připojení Connecting Box (hads free sada Bluetooth a USB port), který je kompatibilní se všemi verzemi výbavy s audiosystémem.

Zpětná parkovací kamera

 Nový Citroën Jumper - Zpětná parkovací kamera

Nový Jumper nabízí jako první v této kategorii nový barevný pětipalcový dotykový displej, do něhož může být zabudována navigace a zpětná parkovací kamera.
Zpětná parkovací kamera zobrazuje tři typy informací:

  • Červená: linie, kterou není možné při couvání překročit
  • Oranžová: linie odpovídající otevření zadních výklopných dveří. Řidič tak přesně vidí, jaký prostor potřebuje k jejich otevření. 
  • Zelená: linie vymezující prostor, v němž lze bezpečně couvat.

Technologie pro vaši větší ochranu

 Nový Citroën Jumper - Technologie pro vaši větší ochranu

Nový Citroën Jumper nabízí řadu technologií zajišťujících větší bezpečnost:

  • Intelligent Traction Control s funkcí HDC (regulace rychlosti při jízdě ze svahu),
  • Asistent pro rozjezd do svahu (Hill Start Assist),
  • Funkce Load Adaptative Control, která zjišťuje celkovou hmotnost vozu a podle toho upravuje účinnost elektronického stabilizačního systému ESP, 
  • Programovatelný tempomat – omezovač rychlosti,
  • Systém varování před neúmyslným překročením dělicí čáry,
  • Detektor stavu tlaku vzduchu v pneumatikách.

ZKUSTE SI HILL DESCENT CONTROL

Tlačítkem aktivujte funkci Hill Descent Control a pomozte Citroënu Jumper zvládnout sjezd ze svahu!

S ROZPOČTEM POD KONTROLOU

Nižší spotřeba

Nový Citroën Jumper, který bere ohledy na rozpočet firemních zákazníků, vykazuje pokles spotřeby až o 1,3 l/100 km (emise nižší o 34 g CO2/km) oproti současnému modelu (údaje pro furgon L3H2 BlueHDi 130): příkladné provozní náklady.

 Nový Citroën Jumper - S rozpočtem pod kontrolou

PROFESIONÁLNÍ KVALITA

 Nový Citroën Jumper - Profesionální kvalita

Nový Citroën Jumper nabízí vynikající spolehlivost při práci, které bylo dosaženo díky použití technické platformy otestované během 4 milionů kilometrů.

Kromě nedávných vylepšení motorů využívá nový Citroën Jumper i další technické novinky, které opět o něco zvýšily kvalitu vozu:

  • Nová koncepce systémů vstřikování u motorů BlueHDi 110, 130 a 160,
  • Zesílení zadních a bočních dveří (při testech provedeno 500 000 cyklů otevírání a zavírání),
  • Optimalizace brzd z hlediska výkonu, výdrže a hluku,
  • Přepracování lišty odvádějící vodu z čelního skla,
  • Použití nového upevnění tlumičů.
Top