Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Zjistětě si více o cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:CS] [cle1: SECONDES Lang:CS]

13.-16. ZÁŘÍ 2018

turkey_597x350.296520

7. ROČNÍK RALLY TURECKO

Vůz C3 WRC byl opět konkurenceschopný, avšak stejně jako všichni jeho rivalové se bohužel musel vypořádat s opakovanými nástrahami obzvlášť pustošivého terénu testujícími jeho obvyklou odolnost.



POPIS ZÁVODU

Tento víkend se nesl ve znamení premiér: mistrovství světa v rallye se poprvé konalo v Turecku v Marmanis a Craig Breen se také poprvé probojoval do čela světového závodu. Ir byl v pátek na více než 38 kilometrech od startu v akci prostě nejrychlejší. Díky klidnému a rozvážnému přístupu nakonec propojil první kolo se druhým místem a od vedoucího závodníka ho dělilo pouhých 6"3. Jako stín ho následoval Mads Ostberg, který se umístil třetí se ztrátou 8"2, ale byl rovněž dobře rozjetý. Svědčí o tom zejména druhý nejlepší čas najetý na téměř 22 kilometrech ve voze ES 3 se ztrátou 2"1 na vedoucím závodníkovi mistrovství. Přestože si naše dvě posádky dávaly pozor, aby se vyhnuly těm nejpůsobivějším překážkám, bohužel se v průběhu odpoledne obě naráz setkaly s píchlými koly. Breen se po dvou píchnutích propadl na osmou pozici, Ostberg byl zatím ještě pátý, ale kvůli náročnému terénu vzalo za své závěsné rameno jeho vozu a Khalida Al Qassimi zastavila porucha turba. Sobotní trasy se projevily jako nejtěžší pro všechny WRC nové generace, které ještě nikdy od uvedení v loňském roce nemusely prokázat takovou odolnost, a ani Citroën Total Abu Dhabi WRT tomu bohužel neunikl. Je potřeba říct, že terén pod koly výkonných králů disciplíny nevydržel a velice rychle na povrchu odhalil vystouplé kameny a jiné nerovnosti. Mads Ostberg se zastavil kvůli poruše turba, zatímco Craig Breen, který se z nepříznivé startovací pozice (druhé) probojoval na šestou příčku, závod po vzplanutí svého vozu nakonec vzdal. Závěr rallye v neděli se však nesl v pozitivním duchu, neboť Mads Ostberg dojel dvakrát po sobě s druhým nejlepším časem a Khalid Al Qassimi vybojoval několik bodů pro mistrovství konstruktérů.

16.-19. SRPNA 2018

Germany_597x350

16. ROČNÍK RALLY NĚMECKO

Citroën Total Abu Dhabi WRT v Německu opět předvedl kvality svého speciálu C3 WRC. Na pódiové umístění to tentokrát sice nestačilo, ale scratch a několik velmi dobrých časů potvrdilo skvělou formu týmu.

POPIS ZÁVODU

V roce 2017 se Citroën C3 WRC v tomto závodě umístil na druhém místě, a i když skvělé výkony předvedl i letos, na pódiové umístění to nestačilo. Je třeba říci, že Craig Breen byl na rychle se zanášející trati penalizován již při pátečním startu pozicí hluboko ve startovním poli (10. místo), prudká bouře ho v  SS 3 připravila o cenných 15 vteřin a první den tak zakončil na osmém místě.  Mads Ostberg, který na asfaltovém povrchu se svým C3 WRC zatím ladí formu,  dojel na jedenáctém místě poté, co provedl spin (SS 3) a odpoledne ho potrápil malý problém na motoru. Craig Breen se ale nemínil vzdát a v sobotu v nejtěžší etapě víkendu, která částečně prochází vojenským táborem Baumholder s neuvěřitelně hrbolatým betonovým povrchem trati, předvedl skvělý comeback – v SS 11 se mu povedl scratch a několik velmi dobrých časů k tomu. Z šesté pozice vyvíjel neustálý tlak na páté místo, ale chyba  v poslední SS ho nakonec odsunula až na desáté místo hned za zlepšujícího se Madse Ostberga, jehož sílící sebejistotu na trati potvrdilo společné třetí místo s budoucím vítězem rally v SS 11.  Neděle se bohužel stala pro Nora osudnou, když krátce po startu vyjel z trati. Oproti tomu Craig se rychle dostal do sobotní formy a závod zakončil na sedmém místě. V Power Stage podal velmi dobrý výkon a v souboji pětinásobného mistra světa s ostatními uchazeči o bodové umístnění zajel čtvrtý čas se ztrátou 4’’2 na vítěze.  

26.-29. ČERVENCE 2018

Finland_597x350

75. ROČNÍK RALLY FINSKO

TVRDÁ PRÁCE SE VYPLATILA

I když se Citroën Total Abu Dhabi WRT již pomalu začíná soustředit na příští sezónu, skvělý výkon a druhé místo Madse Ostberga byl obrovským zadostiučiněním. Třetí pódiové umístění v sezóně - po druhém a třetím místě ve Švédsku a Mexiku - opět potvrdilo prvotřídní výkonnostní úroveň speciálu C3 WRC.

POPIS ZÁVODU

Tým červených si z tohoto závodu, jenž vzdává hold rychlosti a vyžaduje absolutně přesný vůz, kterému piloti věří a mohou si dovolit vsadit na jistotu, odvezl již čtyři absolutní vítězství (2008, 2011, 2012, 2016). Ani letos v této zkoušce vyhraněnosti jízdního stylu nezklamal a znovu potvrdil své mistrovské kvality. Mads Ostberg s vědomím, že má to nejlepší auto, které na této trati kdy řídil (za svých 13 účastí!), atakoval od samého začátku přední pozice těsně následován  Craigem Breenem. Nor se hned ve druhé RZ prosadil na druhé a ve čtvrté erzetě dokonce na první místo a pojistil si první vítězství. Vedení se ujal i odpoledne a se dvěma nejrychlejšími časy nakonec etapu uzavřel na druhém místě se ztrátou pouhých 5’’8 na prvního Tänaka, budoucího vítěze. Craig Breen mezitím následkem proražené pneumatiky (RZ2) a následné ztráty  47’’8 vypadl ze hry o místo na výsluní a nemohl tak těžit z výhodného pořadí na startu (následující dny 3. pozice), které je s ohledem na postupně se zlepšující adhezní podmínky na trati pro závodníky zásadní. Jakmile to ale situace dovolila, Ir neváhal a využíval každé příležitosti, aby o sobě dal vědět – nejlepší čas v osmé erzetě a skvělý výkon v posledním kole Power Stage (jen +1’’7 na 11,12 km) –, což mu v konečném pořadí vyneslo osmé místo. Nástup Khalid Al Qassima v jeho druhé letošní účasti na WRC zbrzdila v sobotu ráno chyba, která ho donutila dokončit závod v Rallye 2.  Mezitím Mads Ostberg pokračoval ve své spanilé jízdě a úspěšně odolával opakovaným útokům Jari-Matti Latvala, bývalého trojnásobného vítěze tohoto podniku. Před závěrečným tažením si udržel náskok 5’’4, a to i navzdory tomu, že měl na palubě jedno rezervní kolo navíc. Ani v neděli nenechal tento třicetiletý Skandinávec nic náhodě a jeho čtvrtý nejlepší čas za tento víkend byl předzvěstí, že souboj nekončí: náporu Latvaly odolal až do konce a mohl se tak radovat z druhého místa, svého nejlepšího umístění v této legendární rally (v roce 2013 a 2015 obsadil třetí místo).

07.-10. ČERVENCE 2018

Rallye-Italie-Sardaigne_597x350

15. ROČNÍK RALLY SARDINIE

ÚCTYHODNÝ TÝMOVÝ VÝSLEDEK

Posádky Citroën Total Abu Dhabi WRT se sice dostaly do defenzivní situace, ale s přehledem a jistotou uhájily páté a šesté místo.



POPIS ZÁVODU

Uspět hned v první etapě závodu je na šotolině rozhodující. Vzhledem ke způsobu obrácenému určování pořadí ve startovním poli se vám totiž může stát, že po zbytek závodu budete projíždět trať ostatním soupeřům.
Nečekaný páteční déšť na ostrově, kde v tomto období obvykle prší jen velmi málo, byl předzvěstí, že úvod závodu nebude pro tým Citroën Total Abu Dbabi WRT jednoduchý: na rozmoklou trať, která se pod koly každého dalšího vozu rozjíždí stále více a více, rozhodně není výhodné vyjíždět v pelotonu WRC mezi posledními (8. místo Craig Breen, 10. místo Mads Ostberg). Tým si ale odmítl připustit porážku – Mads zajel dva druhé nejrychlejší časy (RZ 2 a 9) a ukázal tak, že si je za volantem svého speciálu C3 WRC stále jistější. Nicméně drobné nepříjemnosti, kterým Mads i Craig museli během pátečního závodu čelit, spolu s volbou pneumatik, které pro časovku Tergu – Osilo nebyly zcela optimální, způsobily, že první den dosáhli jen na páté a sedmé místo. S návratem slunného počasí, které trať pro sobotní a nedělní závod krásně vysušilo, se oba jezdci zaměřili na uhájení svých pozic a na okruh v sobotu odpoledne vyrazili pro jistotu s náhradními pneumatikami. Sveřepý Mads Osterg na čtvrté pozici dlouho odolával silnému tlaku soupeřů, po šestém místě ve Švédsku a Portugalsku je páté místo na Sardinii zatím nejlepším výsledkem, kterého s C3 WRC dosáhl. Také šesté místo Craiga Breena je velmi slušným výsledkem, který svědčí o tom, že zkušenosti, které mu v porovnání s ostatními konkurenty na této trati chybí, získává velmi rychle a umí je bezezbytku vytěžit.

17.-20. KVĚTNA 2018

Rallye-Portugal_597x350

52. ROČNÍK RALLY PORTUGALSKO

SKVĚLÝ ÚVOD VYSTŘÍDALO VELKÉ ZKLAMÁNÍ

Po slibném začátku, který pro tým Citroën Total Abu Dhabi WRT naznačoval pódiové ambice (tři nejlepší časy v šesti pátečních erzetách), přišlo tvrdé vystřízlivění. Tři proražené pneumatiky zmařily hned první den naděje týmu na vítězné pozice a po zbytek víkendu je odsoudily do role „předjezdců“.



POPIS ZÁVODU

Inženýři týmu Citroën Total Abu Dhabi WRT za dobu svého působení na tratích šampionátu v rally znají jejich specifika a záludnosti. Na vlastní kůži je poznali i na pátečním okruhu rally v Portugalsku. Na rozdíl od ostatních konkurentů vypadal vstup do prvního dne závodu pro všechny tři C3 WRC dobře, postup v dalších dnech ale zmařily tři defekty pneumatik.
Začátek byl skvělý, sebevědomý Kris Meeke se hned v první erzetě umístil na třetím místě pouhé 2’’2 za vítězem. V další se dostal dokonce do vedení, které po krátké odmlce převzal i ve druhém kole s nejlepším časem v RZ 5. Bylo jasné, že britský jezdec zasáhne do konečného pořadí na vítězných pozicích. Pozadu nechtěl zůstat ani Craig Breen, jel skvěle až do nehody v RZ 6, kdy ve stejném okamžiku Kris prorazil pneumatiku. Mohlo se jednat o běžnou záležitost, kdyby se stejné nepřihodilo Krisi v RZ 7 a Craig v momentě, kdy ho do prvního vozu dělily 4’’4, nezaznamenal náhlý unik tlaku z pneumatiky proražené jedním z nesčetných kamenů vyčnívajících ve vyjetých kolejích. Oba speciály se třemi funkčními pneumatikami byly vyřazeny ze hry o přední pozice - Meeke musel dojet zbývající dlouhou spojovací etapu a Breen provedl výměnu, takže první den portugalského rally zakončily na sedmé a osmé pozici s časy 1’18’’7 a 2’27’’3. Mads Ostberg předvedl se svým C3 WRC na šotolinové trati povzbudivý start a umístil se na šestém místě. Zbývající dny tak byly Mads Ostberg a Craig Breen odsouzeni vyrazit na trať jako první a projíždět ji ostatním soupeřům. Za těchto okolností bylo lepší umístění než šesté a sedmé místo nereálné. Kris Meeke z bodovaného pořadí vypadl během sobotního závodu.

26.-29. DUBNA 2018

Rallye-Argentine_597x350

38. ROČNÍK RALLY ARGENTINA

NOVÁ VYLEPŠENÍ SPECIÁLU C3 WRC

38. ROČNÍK RALLY ARGENTINA NOVÁ VYLEPŠENÍ SPECIÁLU C3 WRC "

Pódiové umístění uniklo týmu Citroën Total Abu Dhabi WRT po vyrovnaném a velmi kvalitním výkonu jen o vlásek následkem defektu na pneumatice. V průběhu celého závodu o sobě tým dával důrazně vědět a na svůj výkon s vozem C3 WRC, který se představil s nově homologovanými úpravami zadní nápravy, může být právem hrdý.



POPIS ZÁVODU

3. místo při první účasti na WRC v roce 2014 a první světové vítězství v následujícím roce: Argentina je trať, která Kris Meekemu vyhovuje. A neváhal to ukázat hned v polovině prvního dne, kdy se svým super-speciálem C3 WRC s novou zadní nápravou skočil díky dvěma nejrychlejším časům na 3. místě. Odpoledne pak laťku ještě zvýšil a večer zakončil 22’’7 za vedoucím závodníkem. Druhý jezdec týmu, Craig Breen, obsadil šesté místo se ztrátou pouhých 4''8 na páté místo. Jeho skvělý výkon na trati (dva třetí nejlepší časy) trochu zkreslila 10’’ penalizace za pozdní průjezd časovou kontrolou.  Následujícího dne se Craig bohužel dostal do problémů a rally musel ukončit, i když jeho časy ukázaly, že na nejdelší erzetě celého víkendu Cuchille Nevada - Rio Pintos držel krok s vítězem prvního závodu ... Craig do té doby podával velmi dobrý výkon, zvláště s ohledem na skutečnost, že své zkušenosti sbírá teprve od roku 2017. Kris Meeke, vědomý si toho, jak je pódiové umístění pro tým důležité, zbytečně neriskoval, a udržoval si spolehlivě třetí místo. Po defektu na pneumatice ve druhém kole a téměř 2'30 penalizaci se ale vidina třetího místa pro Citroen Total Abu Dhabi WRT, i přes vyrovnaný a velmi dobrý výkon, rozplynula. Svou trochou do žebříčku poháru konstruktérů přispěl i Khalid Al Qassimi, když po dlouhé době nečinnosti – především v klasických závodech rally – skončil ve svém prvním závodě s C3 WRC na čtrnáctém místě.

05.-08. DUBNA 2018

Rallye-France-Corse_597x350

61. ROČNÍK RALLY KORSIKA

VÝKONNÉ C3 WRC ZATÍM BEZ OCENĚNÍ

Posádky Citroënu Total Abu Dhabi WRT podaly výkony zcela v souladu s ambiciózními cíli, které si tým stanovil, ale svou rychlost nebyly schopny v nevyzpytatelné korsické soutěži proměnit.



POPIS ZÁVODU

Sébastien Loeb je opravdový specialista na asfalt. Své výjimečné schopnosti na Korsice ukázal již v v roce 2005, kdy překonal všechny nástrahy tratě a víkendový závod opanoval. Deset let poté zde podal výkon na podobné úrovni a po úžasném úvodu na La Porta - Valle di Rostino (49,03 km) skončil jen 9’’7 za vedoucím jezdcem. Zatímco soupeři mohou těžit ze svých zkušeností, které se zdánlivě nekonečně klikatou tratí mají od roku 2016, devítinásobný mistr světa se při jízdě musel  spoléhat pouze na pokyny z itineráře.  Devátá pozice v pořadí tentokrát nebyla žádnou výhodou, protože asfalt se s počtem průjezdů stále více zanášel. Sébastien byl podle vlastních slov bohužel „nažhavenější víc než jeho vlastní pneumatiky“ a nechal se překvapit na startu další časovky. Týmovou štafetu Citroën Total Abu Dhabi WRT následně převzal Kris Meeke. Jezdec původem ze Severního Irska skončil na konci prvního dne v průběžném pořadí třetí jen 5’’1 za druhým umístěným, přičemž zajel druhý a třetí nejrychlejší čas v závodě. Sébastien Loeb druhý den předvedl skvostný návrat na tratě Rally 2 a se třemi nejrychlejšími časy demonstroval výkonnostní potenciál WRC C3 na tomto povrchu. Vynikající formu potvrdil druhým místem také Kris Meeke. V závěrečné sobotní etapě vůz skončil chybou v itineráři mimo trať. V neděli Kris Meeke až do poslední chvíle závodu prezentoval všechny silné stránky svého vozu, zajel druhý nejrychlejší čas a na Power Stage skončil jako třetí. Totéž platilo o Sébastienu Loebovi, který se v závěrečné rychlostní zkoušce postaral o druhý nejrychlejší čas, od vítěze etapy ho dělilo jen 2’’2. 

NEJLEPŠÍ MOMENTY RALLY KORSIKA

"PODÍVEJTE SE NA NEJLEPŠÍ OKAMŽIKY Z RALLY KORISKA, NEJZÁLUDNĚJŠÍHO ZÁVODU SVĚTOVÉHO ŠAMPIONÁTU WRC "

06.-11. BŘEZNA 2018

Rallye-Mexique_597x350

18. ROČNÍK RALLY MEXIKO

VELKOLEPÉ PŘEDSTAVENÍ!

S návratem legendární dvojice Loeb – Elena a druhým pódiovým umístěním Krise Meekeho a Paula Naglea v řadě Citroën Total Abu Dhabi WRT v Mexiku předvedl velkolepé představení, které týmu umožnilo přiblížit se k druhému místu v poháru konstruktérů.



POPIS ZÁVODU

Sébastien Loeb, šestinásobný vítěz rally Mexiko (2006, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012 a 2012), v minulosti na rozpálených štěrkových cestách předváděl zázraky. Nikdo nepředpokládal, že by se po šesti letech od své poslední sezóny a se stále silnější konkurencí mohl k WRC ještě vrátit. A to přesně udělal - v rámci minisérie se třemi podniky (Mexiko, Korsika a Katalánsko) a za volantem speciálu C3 WRC, který mu skvěle padne. Spolu s Danielem Elenou první den dokonale vytěžili jedenáctou startovní pozici na trati a posunuli se až na druhé místo, ve dvou rychlostních zkouškách zajeli nejrychlejší časy a vyhráli první etapu od roku 2015 na Rally Monte-Carlo. Svou skvělou formu pak potvrdili v sobotu vítězstvím v další rychlostní zkoušce, čímž se dostali do celkového vedení.  Diváci byli výkonem francouzského esa ohromeni! 44letý Francouz a jeho monacký kopilot vedli závod celé tři etapy, pak přišel defekt na pneumatice (RZ 14) a nešťastné rozhodnutí defektní kolo vyměnit. Dvojice klesla v celkovém pořadí na konečnou pátou příčku, nicméně jejich výkon vzbuzoval nadšení diváků podél trati až do cíle závodu. Pro tým svým umístěním zajistili velmi cenné body.  Je třeba říci, že na stupních vítězů je následně zastoupili neméně schopní Kris Meeke a Paul Nagle, vítězové loňského rally. Také oni si první den na konto připsali dvě vítězství, přestože v ranním okruhu nabrali volbou nevhodných pneumatik nepříjemnou ztrátu a využívali pak každé příležitosti, aby se v pořadí posunuli dopředu. V sobotu svou misi splnili na výbornou: se třemi vítěznými etapami to dotáhli na druhé místo s náskokem 10’’9 před třetím závodníkem. Nedělní výjezd mimo trať bohužel způsobil, že se britská posádka nakonec musela spokojit jen s třetím místem. Jedná se o jejich první pódiové umístění v sezóně a druhé pódium po sobě pro tým Citroën Total Abu Dhabi WRT.  

15.-18. ÚNORA 2018

Rallye-Suede_597x350

66. ROČNÍK RALLY ŠVÉDSKO

HMATATELNÝ POKROK!

Tým Citroën Total Abu Dhabi WRT a zejména Craig Breen tento víkend hráli ve Švédsku prim. Kromě čtvrtého pódiového umístění pro C3 WRC tým obhájil i třetí místo v žebříčku poháru konstruktérů.



POPIS ZÁVODU

Není mnoho Irů, kteří by mohli říci, že jejich profesionální kariéra začala na zmrzlém jezeře ve Skandinávii, ale u Craiga Breena to právě tam všechno začalo. Jako patnáctiletý dostal od rodičů nezvyklý vánoční dárek – kurz ve škole smyku. V roce 2014 pak jako 28letý debutoval za volantem WRC speciálu na Rally Švédsko a v roce 2016 na závodech Nordic Classic poprvé hájil barvy týmu Citroën Racing. To vysvětluje Craigovu vášeň pro švédskou ledovou trať, kde se prozatím nejlépe umístil roce 2017, kdy obsadil skvělé páté místo.
Hned první den švédského rally zúročil svou dobrou pozici (9. místo) a v průběhu celého dne předváděl skvělé akrobatické kousky. Zajel dva nejrychlejší časy a etapu zakončil na čtvrtém místě pouhých pět desetin vteřiny od stupňů vítězů. Stejně sebevědomě si Craig se svým C3 WRC počínal při rychlostních zkouškách i druhý den, což mu vyneslo druhé místo, přičemž od vítězného vozu ho dělilo jen 4’’2. Tlak soupeřů byl velmi tvrdý, nicméně Craig Breen a Scott Martin vydrželi. Odměnou jim bylo druhé místo v celkovém pořadí, jejich nejlepší dosavadní výsledek v seriálu WRC, a pro speciál C3 WRC čtvrté pódiové umístění v jeho krátké závodní kariéře. Mads Østberg - poslední jezdec Citroënu, který na šampionátu ve Švédsku stanul na stupních vítězů (2014) – dojel páteční etapu jen s 1’’1 odstupem od třetího místa a potvrdil, že si na C3 WRC po návratu k červenému týmu velmi rychle zvyká a svým šestým místem bez váhání získal pro tým do celkového pořadí konstruktérů velmi cenné body. Také Kris Meeke si dal za cíl přidat o víkendu k celkovému skóre poháru týmů několik bodů. První den si ale díky výkonu v Monte-Carlu vysloužil úlohu sněhového pluhu (čtvrtý v pořadí) a ocitl se tak daleko od čelní skupiny. Navíc neměl štěstí, když při zdánlivě neškodném nárazu do sněhového valu poškodil u svého C3 WRC turbodmychadlo a ze závodu musel odstoupit.

"BEST OF": SÉBASTIEN LOEB Rally Mexico připraven na Tour de Corse

25.-28. LEDEN 2018

Rallye Monte Carlo 597 x 350

86. ROČNÍK RALLY MONTE-CARLO

CENNÉ BODY

Po těžkém začátku dokázal tým Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team svým odhodláním zvrátit nepřízeň osudu a získat důležité body do obou pohárových žebříčků WRC.



POPIS ZÁVODU

Síla všech skvělých týmů spočívá v soudržnosti a schopnosti ustát obtížnou situaci. Sedmnáct bodů, kterými si Kris Meeke vylepšil skóre v poháru pilotů, zisk osmnácti bodů v rámci poháru konstruktérů a vítězství v Power Stage… tým Citroën Total Abu Dhabi WRT tento víkend v Monaku po frustrujícím začátku prokázal neskutečnou sílu charakteru. Kris Meeke a Paul Nagle narazili na problémy hned v úvodní čtvrteční večerní etapě Thoard-Sisteron (36,69 km), kde tříkilometrový zasněžený úsek na vrcholku průsmyku Col de Fontbelle potrápil většinu posádek. Dvouminutový propad v první etapě rozhodně nebyl začátkem, který si tým představoval, a mělo být ještě hůř…  V pátek ráno se do ráfku kola speciálu C3 WRC Craiga Breena a Scotta Martina dostal kámen a poškodil odvzdušňovací klapku brzdového třmenu. Navzdory pokusům o opravu brzdy postupně ztrácely výkonnost a posádka se v následujících třech kolech propadla ze sedmého na desáté místo se ztrátou tří minut. Páteční výsledek je navíc při sobotním závodu odsoudil k projíždění zasněžené tratě pro ostatní závodníky. V takových podmínkách je opravdu těžké neztratit morálku. Zvláště když se tento ročník Rallye Monte-Carlo ukázal být jedním z nejnáročnějších za poslední roky a měnící se adhezní podmínky na trati celé čtyři dny nemilosrdně prověřovaly schopnosti závodníků. Ale tým Citroën Total Abu Dhabi WRT navzdory nepřízni osudu šel s jistotou za svým cílem. Správná volba pneumatik a vyladění  vozu C3 WRC  pomohlo Krisi Meekemu získat znovu jistotu a vrátit se na pátou pozici,  zatímco Craig Breen využil všech příležitostí, aby ukázal svůj talent a rychlost – třetí nejrychlejší čas se ztrátou pouhé 2’’2 na vedoucí vůz v poslední sobotní erzetě a další při přejezdu legendárního průsmyku Col de Turini. Odměnou za vytrvalost a odhodlání bylo nakonec vítězství Krise Meekeho v závěrečné RZ a posun na čtvrté místo v celkovém pořadí.  

OCHUTNÁVKA Z BIG RACING BY CITROËN S KRIS MEEKE

Top