Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Hypnos, obzvlášť vydařená kombinace různých stylů, v sově spojuje kreativní technologie zajišťující nejen pozoruhodný výkon, ale také šetrné k životnímu prostředí a přinášející také cestujícím silný a subtilní zážitek zároveň.
Díky dynamickým a dobře formovaným tvarům, v nichž se spojuje plynulost a napětí nabízí koncepční vůz Hypnos vzácnou eleganci a pocit robustnosti, a za něž vděčí zejména:
Ušlechtilý vzhled karoserie ještě umocňuje zářivý a hluboký odstín šedi, který se mění podle osvětlení.
Vstup do vozu usnadňuje otvírání předních a zadních dveří od sebe a také přístup do zavazadlového prostoru je díky zádi s otvíráním typu kargo optimální.
Speciální otvírání má u vozu Hypnos nejen vizuální účinek, ale zlepšuje i jeho funkčnost a připomá, že jde o vůz určený na cesty a výlety.
Středem prostoru vyhrazeného cestujícím jsou čtyři sedadla tvořená mnoha buňkami hranolovitého tvaru, které lze podle potřeby nafouknout či vyfouknout a jež slouží k masáži bederních a zádových partií. Ty jsou šroubovitě uspořádány z jedné i druhé strany ústřední šroubovice.
Vnitřní prostor rozehrává všechny barvy duhy, takže překvapivě kontrastuje s odstínem exteriéru.
Interiér, obložený ušlechtilými materiály, jako je kartáčem čištěný hliník nebo kůže, byl rafinovaně upraven tak, by cestujícím nabízel atmosféru absolutní pohody a potrvzoval, že Hypnos patří mezi do světa výjimečných vozů.
Díky hybridní technologii Diesel Hypnos přispívá k respektování životního prostředí. To platí zejména pro jízdy po městě v režimu ZEV (Zero Emission Vehicule), kdy se plně přejde na elektrický motor.
Hypnos je vybaven výkonnou technologií Stop & Start, jež při zácpách nebo poři zastavení vozidla uvede tepelný motor do pohotovostního režimu (spotřeba při smíšeném cyklu je 4,5 l/100 km a emise CO2 činí 120 g/km).