Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Od roku 2019 jsme standardně, nebo na přání v závislosti na modelu a verzi, vybavili naše vozy navigačním systémem Citroën Connected Nav nejnovější generace. Obsahuje 3D dotykovou obrazovku, na které si můžete během cesty prohlížet všechny informace. Aby vám Citroën Connect Nav pomohl s přípravou na cestu, provedl vás a optimalizoval váš itinerář v reálném čase, je spojen s propojenými službami TomTom. Cestujte s klidem a bezpečím!
Citroën Connect Nav spojuje služby:
• Propojený navigační balíček s :
- Provoz v reálném čase prostřednictvím služeb TomTom
- Nebezpečné zóny zmapované službami TomTom
Tyto služby jsou poskytovány zdarma po dobu 3 let a poté je možné si předplatit jejich prodloužení či obnovu.
V případě, že je vozidlo vybaveno telematických systémem CITROËN Connect Box, probíhá aktualizace dat přes integrovanou SIM kartu, a to bez dalších dodatečných poplatků. V případě, že vozidlo není vybaveno telematickým systémem CITROËN Connect Box, je potřeba pro přenos dat využít hotspot z chytrého telefonu (náklady na připojení se v tomto případě účtují dle tarifu operátora).
Chcete-li aktivovat tyto služby, přejděte na stránky konektivních služeb CITROËN Services Store a přihlaste se ke svému účtu. Pokud jste si účet dosud nevytvořili, založte si jej na těchto stránkách. Více informací o aktivaci služeb naleznete níže na stránce Otázky a odpovědi v části 3D Online navigace (TomTom) a Konektivní služby (Services Store, MyCitroën App).