Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Budete přesměrováni za vteřin

24 HODIN DENNĚ/7 DNÍ V TÝDNU, PO CELÉ EVROPĚ

Asistenční služba Citroën je určena motoristům v nouzi s nepojízdným vozidlem, především všem majitelům vozů značky Citroën. V případě závady na vašem vozidle je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
 
V České republice si službu můžete vyžádat na telefonním čísle (na účet volaného) 800 10 12 10 a ze zahraničí na telefonním čísle +420 222 31 9999 (pouze pro vozidla v záruce).
 
Vysvětlíte, co se Vám stalo, popíšete závadu a místo, kde se nacházíte a uvedete model a poznávací značku svého vozu.

Top