Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Budete přesměrováni za vteřin

SERVISNÍ SMLOUVA FREEDRIVE

KOMPLETNÍ PÉČE O VAŠE VOZIDLO Se servisní smlouvou FreeDrive získáte nejen prodlouženou záruku a pravidelnou údržbu vozu, ale i výměnu všech opotřebených dílů.

Servisní smlouva FreeDrive zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce + výměnu všech opotřebených dílů včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozidla, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení Vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

 

Servisní smlouvu FreeDrive můžete uzavřít kdykoliv v průběhu prvního roku trvání smluvní záruky na váš vůz Citroen.

Proč si vybrat servisní smlouvu FreeDrive?

Se servisní smlouvou FreeDrive získáte nejen prodlouženou záruku a pravidelnou údržbu vozu, ale i výměnu všech opotřebených dílů.

Smlouva zahrnuje výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce + výměnu všech opotřebených dílů včetně práce, všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce a rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu v plném rozsahu. Zhodnotíte tak tím Váš vůz v případě prodeje, neboť smlouvu lze převést na nového majitele.

Top