Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Budete přesměrováni za vteřin

SERVISNÍ SMLOUVA IDEALDRIVE

CHCETE MÍT I ZÁRUKU PÉČE O VAŠE VOZIDLO? K prodloužené záruce vám poskytneme všechny pravidelné servisní prohlídky předepsané výrobcem včetně práce.

Servisní smlouva IdealDrive zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozdila, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

 

Servisní smlouvu IdealDrive můžete uzavřít kdykoliv v průběhu prvního roku trvání smluvní záruky na váš vůz Citroen. 

Proč si vybrat servisní smlouvu IdealDrive?

Se smlouvou IdealDrive Vám k prodloužené záruce poskytneme všechny pravidelné servisní prohlídky předepsané výrobcem včetně práce.

Smlouva zahrnuje výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce, všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce a rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu v plném rozsahu. Zhodnotíte tak tím Váš vůz v případě prodeje, neboť smlouvu lze převést na nového majitele.

Top