Budete přesměrováni za vteřin

AKTUÁLNÍ INFORMACE O PROVOZU PRODEJEN A SERVISŮ

Od 22. října platí Nařízení vlády č. 1079, které zakazuje maloobchodní prodej v provozovnách a dotýká se i prodeje osobních a užitkových vozů.

 

Provozovny servisů, stejně jako i opravy vozů nejsou omezené. Stejně tak není zakázán prodej náhradních dílů k dopravním prostředkům.

Chceme Vás ujistit, že autorizovaní opravci a distributoři náhradních dílů jsou Vám plně k dispozici.

Dodržujeme přísné hygienické zásady, abychom vám zaručili bezpečnou návštěvu provozovny  i v aktuální situaci.

- Dodržujeme min. vzdálenost 2m.

- Používáme roušky, jednorázové rukavice a desinfekční gel.

- Vstupní dveře necháváme otevřené.

- V prostoru provozovny se pohybuje jen nezbytný počet osob.

- Každou hodinu provádíme dezinfekci vozů.

- Systematicky čistíme a dezinfikujeme vozy po každé předváděcí jízdě.

- Preferujeme bezdotykové transakce.

- Personál dbá na ochranu svého zdraví a min. 1 za hodinu si myje ruce.

Stále můžete vybírat z široké nabídky vozů online a objednat si tak svůj vůz snadno a rychle z pohodlí domova. Vše s vámi náš prodejce vyřídí buď emailem, nebo po telefonu, a navíc vybraný vůz přistaví rovnou před váš dům. Stačí jen vyplnit své kontaktní údaje a ostatní nechat na nás.

VYHLEDAT PRODEJCE    SKLADOVÉ VOZY

Naše SERVISNÍ služby fungují bez omezení.

Snažíme se však na provozovnách předcházet dlouhému osobnímu kontaktu, a tak žádáme všechny zákazníky, aby se na servis objednávali prostřednictvím online kontaktního formuláře nebo na telefonu.

VYHLEDAT SERVIS    OBJEDNAT VŮZ NA SERVIS

Pracovní doba našich jednotlivých prodejních míst se nyní může lišit od standardní otevírací uvedené na stránkách prodejců. Doporučujeme si otevírací dobu předem telefonicky ověřit u vašeho nejbližšího autosalonu či servisu.

Děkujeme za pochopení a přejeme vám pevné zdraví!

Váš Citroën tým

OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE MIMOŘÁDNÝCH OPATŘENÍ (COVID-19)

# 0 Mohou servisy opravdu přijímat klienty?

Servisy jsou zahrnuty do takzvaných schválených provozoven podle vyhlášky ze dne 15. března 2020, kterou se ruší vyhláška ze dne 14. března 2020 o různých opatřeních přijatých v boji proti šíření COVID-19. Každému je umožněno zajistit potřebné servisní úkony na vlastním voze používaném pro osobní a/nebo firemní přepravu.

# 1 Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. Mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?

Můžete:

- zavolejte přímo do servisu nebo na zákaznickou linku

- změňte schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi

# 2 Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?

Všechny. Můžeme provádět všechny obvyklé úkony (údržba, opravy ...). Během období karantény však budeme upřednostňovat naléhavé servisní úkony.

# 3 Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?

Ano. Postaráme se o váš vůz, bez ohledu na to, jestli je soukromý nebo firemní.

# 4 Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. Měl bych jet do servisu?

Ano. Vaše bezpečnost je naší prioritou.

# 5 Je asistenční služba v provozu?

Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 800 101 210

V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.

# 6 Pokud jsem zmeškal povinnou garanční prohlídku svého vozu, bude záruka výrobce zachována?

V souvislosti s vládními opatřeními se bude tolerovat prodlení až 3 měsíce nebo 3 000 km navíc.

Top