Budete přesměrováni za vteřin

AKTUÁLNÍ INFORMACE O PROVOZU PRODEJEN A SERVISŮ

Vážení zákazníci,

v návaznosti na mimořádná opatření přijatá vládou ČR je prodej nových vozů v našich autosalonech přerušen.

Většina našich prodejců však nadále funguje online. Mohou vám zaslat nabídky na nákup nového vozu, včetně návrhu financování či pojistky. Vše tak můžete s našimi prodejci vyřídit z pohodlí domova prostřednictvím e-mailu či telefonu.

VYHLEDAT PRODEJCE    POŽÁDAT O OBCHODNÍ NABÍDKU

Rádi bychom vás také informovali, že SERVISNÍ SLUŽBY ZŮSTÁVAJÍ NADÁLE V PROVOZU!

Snažíme se však na provozovnách předcházet dlouhému osobnímu kontaktu, a tak žádáme všechny zákazníky, aby se na servis objednávali prostřednictvím online kontaktního formuláře nebo na telefonu.

VYHLEDAT SERVIS    OBJEDNAT VŮZ NA SERVIS

Pracovní doba našich jednotlivých prodejních míst se nyní může lišit od standardní otevírací uvedené na stránkách prodejců. Doporučujeme si otevírací dobu předem telefonicky ověřit u vašeho nejbližšího autosalonu či servisu.

Děkujeme za pochopení a přejeme vám pevné zdraví!

Váš Citroën tým

OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE MIMOŘÁDNÝCH OPATŘENÍ (COVID-19)

# 0 Mohou servisy opravdu přijímat klienty?

Servisy jsou zahrnuty do takzvaných schválených provozoven podle vyhlášky ze dne 15. března 2020, kterou se ruší vyhláška ze dne 14. března 2020 o různých opatřeních přijatých v boji proti šíření COVID-19. Každému je umožněno zajistit potřebné servisní úkony na vlastním voze používaném pro osobní a/nebo firemní přepravu.

# 1 Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. Mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?

Můžete:

- zavolejte přímo do servisu nebo na zákaznickou linku

- změňte schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi

# 2 Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?

Všechny. Můžeme provádět všechny obvyklé úkony (údržba, opravy ...). Během období karantény však budeme upřednostňovat naléhavé servisní úkony.

# 3 Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?

Ano. Postaráme se o váš vůz, bez ohledu na to, jestli je soukromý nebo firemní.

# 4 Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. Měl bych jet do servisu?

Ano. Vaše bezpečnost je naší prioritou.

# 5 Je asistenční služba v provozu?

Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 800 101 210

V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.

# 6 Pokud jsem zmeškal povinnou garanční prohlídku svého vozu, bude záruka výrobce zachována?

V souvislosti s vládními opatřeními se bude tolerovat prodlení až 3 měsíce nebo 3 000 km navíc.

Top