Budete přesměrováni za vteřin

CITROËN BERLINGO: JIŽ 200 000 PRODANÝCH VOZŮ!

Necelý rok a půl po uvedení na trh se po celém světě prodalo již více než 200 000 vozů Citroën Berlingo třetí generace.

V roce 2019 tento vůz získal v Evropě 16% podíl ve svém segmentu (OV + LUV), čímž významně přispěl k dynamice značky Citroën, která  v průběhu roku zaznamenala nejsilnější růst z 12 největších výrobců*.

Třetí generace modelu Berlingo se od uvedení na trh v září 2018 prodalo již více než 200 000 kusů (Berlingo + Berlingo Van), z toho téměř 150 000 v roce 2019, takže je to po C3 druhý nejprodávanější model Citroën ve světě.

 

Citroën Berlingo představuje na evropském trhu skutečný trhák značky - v roce 2019 zaznamenal 16% podíl ve svém segmentu*, přičemž 2/3 tvoří užitková verze Berlingo Van a 1/3 verze osobního vozu Berlingo.

Obchodní úspěch této třetí generace Berlingo tak výrazně přispívá k dynamice značky Citroën, jež v roce 2019 zaznamenala nejsilnější růst z 12 největších výrobců v Evropě*.

 

Přitažlivost Citroënu Berlingo třetí generace, který nabízí vynikající komfort, inteligentní koncepci a vyspělé technologie podpůrných prvků řízení, je zřejmá i ze zájmu o vyšší verze výbavy:

 

  • Berlingo Van

- Téměř ¼ prodaných vozů ve verzích Driver a Worker;

- Téměř 80 % modelů je ve verzi s Kabinou Extenso® (3 místa vepředu);

- Téměř ¼ vozů je vybavena funkcí Surround Rear Vision (sledování prostoru za vozem a na pravé straně, obraz se přenáší na 5"displeji, který nahrazuje vnitřní zpětné zrcátko).

 

 

 

  • Berlingo

- Více než 60 % prodaných vozů v nejvyšších verzích výbavy Feel a Shine;

- Téměř 35 % modelů s příplatkovou verzí interiéru;

- Téměř 40 % modelů opatřených zpětnou parkovací kamerou a systémem Top Rear Vision (vizualizace pohledu na zadní část vozu a jeho okolí v úhlu 180°, snímáno shora)

*na základě registrací nových OV+LUV – Evropa 30 zemí, rok 2019

 

Značka Citroën

Citroën je globální automobilová značka, která se od roku 1919 prosazuje jako populární značka v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je modelová řada spojující jedinečný design a příkladný komfort. Od ostatních nespecializovaných výrobců se odlišuje nabídkou osobitých služeb poskytovaných zákazníkům („Citroën Advisor“, „La Maison Citroën“ atd.). V roce 2019 značka prodala v 90 zemích světa celkem milion vozů.

stránky pro novináře: https://fr-media.citroen.com - @CitroenFrance

 

 

KONTAKTY PRO NOVINÁŘE
Paul Mahouin – Tel.: +33 (0)7 61 52 63 16 - paul.mahouin@citroen.com

Veškeré kontakty Citroën pro novináře naleznete na http://fr-media.citroen.com/fr/contacts-list

Top