Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme Vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Budete přesměrováni za vteřin

CITROËN V ČESKU - výsledky a plány

CITROËN V ČESKU – výsledky  v roce 2020 a plány na rok 2021 

V roce 2020 Citroën prodal celkem 5942 vozů (kombinovaný výsledek OA + LUV) a zaznamenal tak

11. místo mezi značkami a 2,7% podíl na trhu. Z celkového počtu prodaných aut této značky bylo 4524  osobních a 1418 lehkých užitkových vozidel, což na trhu LUV představuje 6. místo a 8,29% trhu.

V druhé polovině roku značka představila dvě zajímavé novinky – modernizovanou verzi oblíbeného modelu Citroën C3 a nízkoemisní verzi své vlajkové lodi – SUV C5 AIRCROSS HYBRID. Pro tento rok chystá hned úvodem roku představení očekávaného kompaktního hatchbacku Citroën C4.

 

Výsledky 

OSOBNÍ AUTOMOBILY

 

V segmentu osobních automobilů si udržel pozici bestsellu značky Citroën model BERLINGO třetí generace s ročním prodejem 1992 ks, u nějž firemní i soukromí zákazníci oceňují zejména jeho multifunkčnost, technickou vyspělost a v neposlední řadě velký zavazadlový prostor, které jej odlišují od jiných podobně koncipovaných vozů. S kladnou zákaznickou odezvou se setkala také nabídka s homologací N1, která je k dispozici od loňského dubna a poskytuje klientům zvýšenou užitečnou hmotnost vozidla.

 

Velmi dobré prodeje si udržel model Citroën C3 s 1061 prodanými vozy, který je od července k dispozici v nové modernozované verzi a nabízí nový vzhled přední masky, lehce přepracovaný design a ještě větší pohodlí například díky sedadlům Advanced Comfort, které jsou obvykle určené pro vyšší segmenty a v této třídě se objevují  poprvé nebo díky 12 moderním technologiím asistenčních systémů řízení.

 

Nynější vlajková loď SUV Citroën C5 Aircross rozšířila v uplynulém roce nabídku motorů o nízkoemisní variantu a představila se i ve verzi C5 Aircross Hybrid.

 

Výsledky 

 

LEHKÉ UŽITKOVÉ AUTOMOBILY

V segmentu lehkých užitkových vozů byl i v roce 2020 nejúspěšnějším modelem Citroën JUMPER s 946 prodanými vozy, čímž potvrdil svoji roli jasné jedničky v rámci nabídky užitkových vozů Citroën.

Oproti předchozímu roku si v prodejích polepšila užitková verze Berlinga, která zaznamenala nárůst na 318 prodaných vozů.

 

Citroën se snaží vycházet vstříc potřebám firemní klientely, a proto rozšiřuje nabídku svých vozů o elektrifikované verze – v loňském roce tak představil ë-Jumpy, ë-Jumper a ë-SpaceTourer. Kromě obvyklých předností nabízejí elektrické verze plynulou jízdu a bezhlučný jízdní komfort a umožňují i volný vjezd do zón s regulovaným vjezdem se stanovenými limity emisí CO2 .

 

Jak ë-Jumpy, který spolu se svým koncernovými sourozenci získal prestižní ocenění „Mezinárodní dodávka roku 2021“, tak ë-SpaceTourer lze objednat v České republice.

 

Výsledky 

2021

Citroën, který už více než 100 let dělá automobily dosažitelnými pro všechny, hodlá i v následujícím roce pokračovat ve své misi - zpřístupnit všem elektromobilitu. Hned úvodem roku tak představí dvě další novinky –

ë-Berlingo Van a ë-Berlingo.

 

V České republice pak bude v únoru představen očekávaný nový model C4, který už bude rovnou k dispozici v benzínové, dieselové i elektrické verzi.

 

Ředitel značky Citroën, pan František Neuman, okomentoval nadcházející rok slovy:  „Velmi se tešíme na naši dlouho očekávanou novinku – zcela nový kompaktní hatchback C4, který představuje novou výraznou etapu v designu Citroënu. Nabízí eleganci, plynulost a dynamiku kompaktního hatchbacku, vyšší polohu při řízení, kola o velkém průměru a energický a aerodynamický tvar. Věřím, že tato novinka má co nabídnout a zákazníky osloví. Kromě toho se soustředíme na vytvoření podmínek pro rozvoj prodeje elektrifikovaných modelů – téměř celá autorizovaná síť značky Citroën v ČR již nyní splňuje standardy pro prodej a servis elektromobilů, stejně jako jejich dobíjení. A i nadále je pro nás prioritou udržení kvality prodejních i poprodejních služeb.“

Top