Podívejte se na obsah
CITROËN SPOUŠTÍ „CITROËN CITIZEN SERVICES®“: NOVÝ KOMPLEXNÍ PROGRAM SLUŽEB, KTERÝ ZAJIŠŤUJE ZENOVĚ KLIDNOU A ZODPOVĚDNOU MOBILITU
05/10/2022
  • Citroën představuje program Citroën Citizen Services® spojující pod jednou značkou řadu služeb, jejichž cílem je v souladu s výzvami, kterým čelí naše společnost, poskytovat zenově klidnou a odpovědnou mobilitu.

 

  • Tato novinka doplňuje program Citroën Advanced Comfort® a rozšiřuje závazek značky Citroën k zajištění pohody zákazníků nad rámec příslibu komfortu na palubě jejích modelů.

 

  • Program „Citroën Citizen Services®“  podporuje ohleduplnou a zodpovědnou mobilitu, ať už jde o údržbu vozidla, jeho řízení, pojištění, přípravu cest nebo plánování dobíjení v případě elektromobilů.

 

  • Program „Citroën Citizen Services®“ bude pravidelně obohacován o inovativní služby, jejichž cílem je zlepšit život všech zákazníků Citroënu a podpořit recyklovatelnost a používání recyklovatelných dílů.

 

Citroën, který si je vědom současných výzev, jimž čelí naše společnost, chce doplnit výjimečný fyzický komfort svých modelů o nabídku komplexního, zenově klidného a odpovědného automobilového zážitku, kterou zajistí rozsáhlý program inovativních služeb „Citroën Citizen Services®“.

 

Citroën je dobře známý svým programem Citroën Advanced Comfort®, který nabízí výjimečnou úroveň komfortu ve vozech. Dnes tuto pozornost rozšiřujeme na všechny prvky, které usnadňují vlastnictví vozu se spalovacím nebo elektrickým motorem,“ vysvětlil Laurent Barria, ředitel marketingu a komunikace Citroënu. „V rámci naší snahy učinit mobilitu dostupnější, zodpovědnější a klidnější představuje ‚Citizen‘ závazek Citroënu odlehčit našim zákazníkům život a nabídnout jim nové služby a zážitky, které zvýší jejich pocit pohody, a to v rámci angažovaného přístupu, pro který je důležitá stopa, jež zanechává jejich mobilita.“

 

Díky tomuto rozšířenému portfoliu služeb pod značkou „Citroën Citizen Services®“ si zákazníci budou moci užívat pocitu klidné a zodpovědné mobility.

1.   SLUŽBY, KTERÉ POMÁHAJÍ ZÁKAZNÍKŮM ZNAČKY CITROËN V KAŽDÉ FÁZI ŽIVOTNÍHO CYKLU JEJICH VOZU

Citroën doprovází své zákazníky jako „anděl strážný“ po celou dobu nákupu a životnosti jejich vozu, a to prostřednictvím komplexní nabídky služeb, které jim zajišťují každodenní klid, usnadňují jejich kroky a posilují jejich důvěru ve značku tím, že kladou důraz na poradenství, odpovědnost, klid a dostupnost.

Poradenství se službou CITROËN ADVISOR, která byla spuštěna v roce 2016 a zákazníkům umožňuje zcela transparentně a kdykoliv zjistit hodnocení ve škále 5 hvězdiček i ověřené názory spotřebitelů. K dnešnímu dni již zákazníci Citroënu z celého světa zaslali více než 500 000 recenzí.

 

  • ADVISOR VŮZ: jakmile zákazník začne hledat na internetu, může si přečíst názory a hodnocení všech modelů řady Citroën.
  • ADVISOR PRODEJNÍ MÍSTO: při nákupu se zákazník může seznámit s názory na prodejce a jejich zaměstnance a vybrat si prodejní místo, které mu nejlépe vyhovuje.
  • ADVISOR SERVIS: a konečně, po celou dobu životnosti svého vozu si mohou zákazníci zjistit názory ostatních zákazníků Citroënu na servisy, kam svůj vůz odvezli na údržbu.

 

 

Odpovědnost prostřednictvím služeb, které podporují klidnou jízdu.

 

  • VOLITELNÉ POJIŠTĚNÍ PODLE ZPŮSOBU ŘÍZENÍ. Citroën nabízí majitelům vozů vybavených konektivními službami možnost sjednat si volitelné pojištění, které vyvinula pojišťovna Stellantis Insurance, u něhož lze snížit pojistné na základě údajů získaných z vozidla o způsobu jeho řízení. Při podpisu smlouvy se uplatňuje 10% sleva, kterou si majitel ponechá po celou dobu jejího trvání. Díky zodpovědnému a spolehlivému řízení získávají zákazníci také další slevy vypočítané na základě tří ukazatelů údajů o vozidle – zrychlení, brzdění a rychlosti. Tyto údaje se zaznamenávají během jízd a měsíčně se analyzují, aby se určilo jízdní skóre, které určuje dodatečnou slevu na pojistném na následující rok. – není k dispozici v ČR

 

Duševní klid díky uklidňujícím službám určeným pro cesty a údržbu vozů Citroën.

 

  • MY CITROËN ASSIST:  díky této nabídce můžete kdykoli přímo z vozu zavolat na 24hodinovou asistenční službu Citroën a v případě nouze, například při aktivaci airbagu, vás sami lokalizují složky záchranného systému.
  • ON LINE BOOKING: umožňuje přímo z aplikace My Citroën snadnou online rezervaci schůzky ve vámi vybraném servisu.
  • PICK-UP & DELIVERY:  řidič Citroënu přijede k zákazníkovi domů, aby vůz vyzvedl k údržbě a poté ho vrátil.
  • VIDEOCHECK: tato služba umožňuje zaslat zákazníkovi, který zanechal svůj vůz v servisu, vysvětlující video a podrobný odhad v případě provádění víceprací. Zvyšuje se tak transparentnost a důvěra, což oceňuje 95 % našich zákazníků.
  • MAINTENANCE E-BOOK: díky aplikaci My Citroën má zákazník k dispozici online servisní knížku. Dostane například upozornění, že je čas na servisní prohlídku, nebo si bude moci prohlédnout historii údržby svého vozu.

 

Dostupnost při údržbě vozu bez ohledu na jeho stáří.

 

  • NADNÝ PŘÍSTUP K ORIGINÁLNÍM NÁHRADNÍM DÍLŮM Z VOZŮ S UKONČENOU ŽIVOTNOSTÍ. Tato služba bude možná díky spuštění speciálních webových stránek, na nichž si zákazníci budou moci vyhledat a zakoupit potřebné díly a nechat si je doručit až domů. Toto snadné a nákladově efektivní řešení je bude motivovat k tomu, aby udržovali své vozy v dobrém stavu výměnou dílů za nižší cenu.  Zákazník bude moci využít až o 70 % nižší pořizovací cenu, než je cena nového dílu, a opětovným využitím použitých dílů přispěje ke zvýšení reálné míry recyklace. (Novinka roku 2022)

2.   SLUŽBY URČENÉ PRO ELEKTROMOBILITU

Citroën, který se důrazně zapojil do přechodu na nové zdroje energií, nabízí svým zákazníkům řadu řešení, jež jim usnadňují jízdy v elektromobilu, zbavují je stresu, ať už jde o přípravu cest, vyhledávání nabíjecích míst, platbu za nabíjení, možnost příležitostného využití vozu se spalovacím motorem, podporu při používání plug-in hybridního vozu nebo speciální servisní smlouvy podporující recyklaci.

 

Klid díky doprovodným službám při každodenním používání elektromobilu.

 

  • PŘÍSTUP KE SLUŽBÁM SOUKROMÉHO A VEŘEJNÉHO NABÍJENÍ prostřednictvím Free2Move eSolutions, který zákazníkům pomáhá najít nejlepší řešení pro dobíjení vozu jak doma, tak na cestách. Zákazníkovi může služba po přesné analýze jeho potřeb, elektroinstalace a specializovaných nabídek financování pomoci při výběru a instalaci nástěnného nabíjecího zařízení v místě, které si zvolí. Díky připojení ke globálnímu portálu mobility Free2Move, který nabízí přístup ke 260 000 nabíjecích stanic v Evropě, může řidič během jízdy rychle zjistit dostupná nabíjecí místa a jejich ceny a po příjezdu odemknout nabíjecí místo pomocí aplikace eSolutions Charging nebo karty eSolutions.
  • PLÁNOVAČ CEST (TRIP PLANNER), základní nástroj, díky kterému si řidič naplánuje cestu pomocí aplikace My Citroën a bez obav se tak dostane tam, kam chce. Aplikace zobrazuje nejvhodnější dobíjecí stanice na každé trase a odhadovaný čas příjezdu na základě aktuálního stavu nabití baterie a času potřebného k případnému dobití po cestě. Jakmile se řidič rozhodne pro nejlepší variantu trasy, odešle ji přímo z aplikace do online rozhraní My Citroën Drive Plus ve voze ë-C4 nebo ë-C4 X a může vyrazit.

 

Možnost uspokojení specifických občasných potřeb.

 

  • JEDNORÁZOVÁ ZÁPŮJČKA VOZŮ SE SPALOVACÍM MOTOREM. Majitelé vozů ë-C4 ve Francii mají možnost bezplatně si během dvouleté záruční doby zapůjčit na 7 dní vůz se spalovacím motorem, aby si usnadnili mobilitu v případě nárazové potřeby vyžadující větší všestrannost, například při cestě do oblasti se špatnými možnostmi veřejného nabíjení. Tato služba bude v Evropě zavedena pro všechny elektromobily řady Citroën v roce 2023.
  • Majitelé elektromobilu, kteří uzavřou servisní smlouvu, budou moci po dobu trvání smlouvy využít bezplatnou výpůjčku vozu na jeden týden ročně. Poté mohou využít další týden, který bude zpoplatněn.

 

Odpovědnost za údržbu svého elektromobilu.

 

  • UDRŽITELNÉ A ODPOVĚDNÉ SERVISNÍ SMLOUVY. Citroën nabídne zákazníkům elektromobilů možnost využívat kompletní servisní smlouvu určenou pro jejich elektromobil, která zahrnuje používání recyklovaných nebo repasovaných dílů schválených výrobcem, kdykoli je to možné. Tím se maximalizuje opětovné použití dílů a sníží se uhlíková stopa údržby vozidel. (Novinka roku 2022)

 

Optimalizace řízení a využívání plug-in hybridního modelu.

  • PHEV PLUG-IN REMINDER pomůže využít plug-in hybrid na maximum tím, že zákazníkovi připomene dobití baterie. Vůz analyzuje chování řidiče a v případě potřeby vyšle po pěti dnech a deseti jízdách bez nabíjení upozornění na centrální obrazovku.
  • PHEV CONNECT, služba nabízená firemním zákazníkům, která je první rok zdarma a která umožňuje správcům vozových parků snižovat spotřebu a emise tím, že analyzuje chování uživatelů při používání a nabíjení s cílem podpořit je v efektivnějším využívání jejich plug-in hybridního vozu.

 

 

V České republice nejsou zatím všechny služby k dispozici a budou spouštěny postupně.