„Musely jsme stále vysvětlovat, že to není čtyřkolka, je to dvoukolka a s originálním motorem. Zdolaly jsme všechny výzvy, které nám Dakar připravil, i přes pochybnosti mnohých. Musely jsme hodně dopředu číst terén a plánovat, jakou stopu zvolíme. A i v hlubokých dunách, řečištích nebo kamenných polích jsme si vždy našly cesty, aby to naše autíčko zvládlo. Je to nádherný pocit, když víme, že jsme to dokázaly přes všechnu dřinu a i slzy, které za tím stály,“ vypráví Bára Holická při návratu do České republiky.
Citroën je přesvědčen, že se tento úspěch zapíše do kronik automobilového sportu jako nezapomenutelný okamžik, kdy legendární Citroën 2CV projel vůbec poprvé v historii tohoto automobilu (po čtrnácti neúspěšných pokusech) cílovou rampou Rallye Dakar.
Navíc s historicky první českou, ryze dámskou posádkou Holická-Engová, která startovala v této nejtěžší automobilové dálkové soutěže světa.
Gratulace směřují i k dalším českým posádkám, které dokázaly zdolat náročný terén Rallye Dakar, zejména pro Martina Macíka, vítěze Rallye Dakar.