Budete přesměrováni za vteřin

KONEKTIVNÍ SLUŽBY (SERVICES STORE, MY CITROËN APP)

  • Kolik vozů můžu přiřadit ke svému účtu?

Můžete nadefinovat až 10 vozů. Lokalizace vozů stejně jako informace o nich se zobrazí na vašem účtu pro každý vůz zvlášť.

  • Jak přiřadím vůz ke svému účtu?

Přihlaste se ke svému účtu. Přidejte jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ ÚČET, MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ a dále na PŘIDAT VŮZ. Vyplňte informace týkající se vozu a potvrďte kliknutím na POTVRDIT.

  • Jak změnit heslo ke svému osobnímu účtu v aplikaci MyCitroën?

Přihlaste se svými přihlašovacími údaji do aplikace MyCitroën a klikněte na MŮJ PROFIL na hlavní stránce nahoře vpravo. Pokračujte do sekce MÉ PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE.

  • Jak vytvořit účet v aplikaci MyCitroën?

Chcete-li vytvořit účet v aplikaci MyCitroen, stáhněte si aplikaci do svého chytrého telefonu.
Jestliže jste se dosud nezaregistrovali, klikněte na VYTVOŘIT ÚČET
Zadejte své přihlašovací údaje (jako ID zadejte svou e-mailovou adresu) a zvolte si heslo. Poté klikněte na DALŠÍ.
Vyplňte potřebné údaje a číslo karoserie (VIN) a potvrďte.
Na obrazovce se objeví zpráva, že žádost o vytvoření vašeho účtu v aplikaci MyCitroën byla přijata ke zpracování. Do své e-mailové schránky obdržíte zprávu se žádostí o potvrzení vytvoření účtu kliknutím na AKTIVOVAT MŮJ ÚČET. Na toto potvrzení máte 20 dní. Jestliže vytvoření do této doby neodsouhlasíte, vaše žádost bude zrušena a v případě zájmu budete muset účet vytvořit znovu. Vytvoření účtu je zdarma.

Jakmile je účet vytvořen, obdržíte potvrzující e-mail, který bude obsahovat:
ID (e-mail) a heslo, které jste zvolili, a odkaz, na který je potřeba kliknout pro dokončení vytvoření účtu.

  • Jak odstranit vůz z aplikace MyCitroën?

Přihlaste se ke svému účtu v aplikaci MyCitroën.
Odstranit můžete jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ, poté na VYBRAT VŮZ a dále na ODSTRANIT TENTO VŮZ.

  • Mám uzavřenou smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě dalšího prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci operačního leasingu?

Využíváte smlouvu o konektivních službách( Connect Nav či Nebezpečné zóny). Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, ​​zničení nebo jeho odcizení musíte informovat společnost Citroën a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.

V rámci ukončení smlouvy o sledování je nezbytné poskytnout také kopii dokladu totožnosti.

Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.

  • Způsobí odinstalování aplikace MyCitroën ztrátu uložených dat?

V případě, že odinstalujete aplikaci MyCitroen, veškeré informace týkající se vašeho vozu jako je např. lokalizace GPS, upozornění na údržbu nebo historie jízd, budou navždy ztraceny. Oproti tomu veškeré vaše osobní údaje zůstanou k dispozici po dobu 2 měsíců.

  • Jak vytvořit účet v nabídce konektivních služeb Citroën?

Jestliže již máte zřízen osobní účet v aplikaci MyCitroën, můžete se přihlásit stejnými přihlašovacími údaji do nabídky konektivních služeb Peugeot.
Pro zřízení osobního účtu na stránce konektivních služeb:
Přihlaste se prostřednictvím webových stránek Citroën na stránku Nabídka konektivních služeb.
Jestliže máte účet v aplikaci MyCitroën, můžete se přihlásit těmito přihlašovacími údaji, v opačném případě klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.
Vyplňte své přihlašovací údaje: e-mailovou adresu a heslo a klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.
Poté přidejte svůj vůz kliknutím na PŘIDAT VŮZ.
Vyplňte VIN vozu a klikněte na PŘIDAT VŮZ.
Pokud zobrazený vůz odpovídá modelu vašeho vozu, klikněte na tlačítko POTVRDIT. Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN.

  • Co si mám představit pod pojmem konektivní služby Citroën Services Store?

Stránky konektivních služeb Citroën Services Store jsou platformou, kde naleznete praktické služby určené pro použití s vaším vozem Citroën. Můžete se zde seznámit s rozmanitými službami a máte možnost je prozkoumat a objednat zcela samostatně. Vstupte na stránky konektivních služeb Citroën a objevte prostředí určené pro ještě lepší zážitky z jízdy!

  • Proč si vytvořit účet na stránkách Citroën Services Store?

Prostřednictvím osobního účtu na stránkách Citroën Services Store můžete spravovat z pohodlí domova služby spojené s vaším vozem. Pokud chcete vědět více o nabídce těchto služeb, přihlaste se na stránky konektivních služeb Citroën.

  • Proč si zřizovat účet Citroën Services Store, když už mám nainstalovanou aplikaci MyCitroën?

Váš účet na stránkách Citroën Services Store  umožňuje spravovat všechny vaše konektivní služby a objevovat nové nabídky, které zlepší vaše zážitky z řízení. Prostřednictvím tohoto účtu si můžete předplatit, rozšířit a obnovit konektivní služby přímo z pohodlí domova. Aplikace MyCitroën vám umožňuje využívat v reálném čase pouze služby objednané na webových stránkách konektivních služeb Citroën.

  • Mohu se přihlásit k účtu Citroën Services Store stejnými přihlašovacími údaji jako do aplikace MyCitroën?

Jestliže již máte zřízený účet v aplikaci MyCitroën, stačí, když otevřete stránky Citroën Services Store a přihlásíte se pomocí přihlašovacích údajů do aplikace MyCitroën kliknutím na PŘIHLÁŠENÍ.

  • Jak přidám vůz do mého rozhraní Citroën Services Store?

Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách Citroën Services Store. Můžete přidat jedno nebo více vozidel kliknutím na PŘIDAT VŮZ. Do pole ZADAT VIN zadejte VIN vozu, který chcete přidat, a poté klikněte na PŘIDAT VŮZ. Pokud zobrazené vozidlo odpovídá modelu vašeho vozidla, klikněte na tlačítko POTVRDIT. (Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN).
Chcete-li přidat další vozy, přejděte na MŮJ ÚČET v kategorii Moje vozy a klikněte na PŘIDAT VŮZ.  

  • Jestliže přidám vůz do svého účtu v rámci aplikace MyCitroën, bude se automaticky zobrazovat i v rámci mého účtu konektivních služeb Citroën?

Vaše účty v aplikaci MyCitroën a na stránkách konektivních služeb Citroën jsou propojené. Jakmile provedete akci na jedné z těchto platforem, např. změníte osobní údaje, přidáte vůz nebo změníte heslo, bude změna viditelná i na druhé platformě.

  • Jak odhlásit předplatné konektivních služeb Citroën?

Chcete-li zrušit předplatné konektivních služeb, přejděte na stránkách Citroën Services Store do sekce MŮJ ÚČET> MÉ OSOBNÍ INFORMACE a ve spodní části stránky klikněte na ZRUŠIT PŘEDPLATNÉ.
Tato akce nebude mít žádný dopad na vaše současné smlouvy ani na možné poplatky s nimi spojené. Pokud si přejete ukončit své smlouvy, kontaktujte prosím HelpDesk Citroën.

  • Když svůj vůz prodám, bude mít nový majitel přístup ke konektivním službám s ním spojeným?

Ano, v případě prodeje vozu jsou vaše konektivní služby stále aktivní. Jestliže nechcete, aby měl nový majitel přístup k těmto službám, obraťte se na HelpDesk Citroën kvůli výpovědi smluv.  

  • Zobrazí se statistiky mých jízd a informace o voze na mém účtu Citroën Services Store?

Ne, pro nahlédnutí do statistik vozu použijte aplikaci MyCitroën.

  • Kdy mi budou strženy peníze za nákup konektivních služeb Citroën?

Z vašeho účtu bude odečten poplatek 14 dní po aktivaci vaší služby. Obdržíte aktivační e-mail s upozorněním.

  • Je možné přidat ke svému účtu konektivních služeb Citroën vůz zakoupený v zahraničí?

Ano, stačí vložit VIN vozu kliknutím na PŘIDAT VŮZ. 

  • Mohu si vytvořit účet na Citroën Services Store prostřednictvím svého chytrého telefonu?

Ne, platforma konektivních služeb Citroën je v současné době k dispozici pouze na webu.

  • Mohu zaregistrovat více vozů ke svému účtu Citroën Services Store?

Ano, stačí přidat VIN vozu, který chcete přidat v sekci MŮJ ÚČET> PŘIDAT VŮZ. Tento nový vůz bude automaticky přidán na váš účet v aplikaci MyCitroën.

  • Když vymažu svůj vůz z účtu Citroën Services Store, znamená to, že nemám nadále přístup k těmto službám? Co musím udělat pro obnovení?

Vůz je nutné znovu zaregistrovat prostřednictvím vašeho účtu na stránce Citroën Services Store.

  • Když vymažu svůj vůz z účtu Citroën Services Store, mám i nadále přístup ke svým službám?

Ano, odstranění vozidla z vašeho účtu na stránkách Citroën Services Store nemá žádný dopad na vaše předplacené služby. Pokud chcete znovu vidět své smlouvy, jednoduše znovu přidejte svůj vůz ke svému účtu.

  • Co se stane, když vymažu svůj vůz z účtu Citroën Services Store?

Pokud je vůz odstraněn z vašeho účtu na stránkách Citroën Services Store, není možné pro něj předplatit konektivní služby a vy nebudete mít přístup ke stavu služeb zakoupených pro tento vůz. Odstranění vozu však nemá žádný vliv na funkčnost vašich služeb ani na současné smlouvy.
Odstraněním vozu z účtu stránek Citroën Services Store se tento vůz rovněž smaže z vašeho účtu v aplikaci MyCitroën.

  • Co se stane, když zruším své přihlášení do Citroën Services Store?

V případě odhlášení již nebudete moci dostávat informace týkající se správy vašich smluv. Odhlášení však nezmění stav vašich smluv.

  • Musím být klientem společnosti Citroën, aby mi bylo umožněno přihlášení se ke konektivním službám Citroën?

Ne. Stránky konektivních služeb CITROËN jsou přístupné všem zájemcům o značku CITROËN ať už vlastní, nebo nevlastní vůz značky CITROËN. Pro nabídku konektivních služeb jsou však způsobilé pouze vozy skupiny PSA.

  • Když změním svou e-mailovou adresu, jak ji mám změnit na svém účtu Citroën Services Store?

E-mailovou adresu spojenou s účtem na stránkách Citroën Services Store můžete změnit tak, že přejdete do sekce MŮJ ÚČET > MÉ OSOBNÍ ÚDAJE.
Pokud máte účet v aplikaci MyCitroën, e-mailová adresa se rovněž změní.

  • Co mám dělat, když zapomenu heslo pro přístup do svého účtu Citroën Services Store?

Na přihlašovací stránce Citroën Services Store klikněte na ZAPOMENUTÉ HESLO. Poté zadejte e-mail spojený s vaším účtem a klikněte na POTVRDIT.
Následně vám bude zaslán e-mail s novým heslem. Pokud máte zřízený účet v aplikaci MyCitroën, nové heslo se nastaví i tam.

  • Proč není možné přihlášení k celému souboru služeb, které jsou v nabídce?

Konektivní služby nejsou dostupné pro všechny modely. Pod záložkou OBCHOD na stránkách konektivních služeb Citroën se zobrazují kompatibilní služby pro váš vůz. Více informací získáte kliknutím na KOMPATIBILNÍ SLUŽBY vlevo nahoře na stránce.

  • Jak se můžu přihlásit k některé z konektivních služeb?

Chcete-li se přihlásit k odběru konektivní služby, otevřete stránky Citroën Services Store. Zde si musíte vytvořit účet a přidat k němu svůj vůz zadáním jeho VIN. Klikněte na záložku OBCHOD, poté na tlačítko ZOBRAZIT u požadované služby a poté na PŘIDAT DO KOŠÍKU. Následně přijměte všeobecné obchodní podmínky a klikněte na POKRAČOVAT. Zadejte své fakturační údaje a klikněte na POKRAČOVAT. Vyplňte zabezpečený platební formulář a klikněte na POTVRDIT. Krátce po tomto kroku obdržíte e-mailem potvrzení objednávky.

  • Je možný výstup statistik mého vozu v rozhraní Citroën Services Store?

Ne, na stránkách Citroën Services Store nenajdete statistiky svého vozu ani další informace jako je aktuální dojezd, lokalizace a podobně. Veškeré tyto informace naleznete po přihlášení ke svému účtu v aplikaci MyCitroën.

  • Jak je možné vypovědět smlouvu o konektivních službách?

Pokud si přejete ukončit smlouvu o konektivních službách, musíte kontaktovat zákaznický servis Citroën telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Veškeré potřebné informace naleznete na stránkách konektivních služeb Citroën v dolní části stránky v sekci KONTAKT.

  • Jak můžu změnit své osobní údaje na klientském účtu?

Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách Citroën Services Store. V sekci MŮJ ÚČET > MOJE OSOBNÍ INFORMACE klikněte na ikonku pera a poté na údaj, který chcete upravit.
Jakákoli změna údajů na stránkách Citroën Services Store bude změněna rovněž ve vašem osobním účtu v aplikaci MyCitroën.

  • Je zapotřebí čekat s vytvořením účtu Citroën Services Store na dodání vozu?

Ano, doporučujeme s registrací na stránkách Citroën Services Store počkat nejméně dva dny po dodání vozu.

3D ONLINE NAVIGACE (TOMTOM)

  • Co je to 3D on-line navigační systém a co představují služby TomTom poskytované v rámci konektivních služeb MyCitroën?

Jedná se o novou generaci navigačního systému, kterým jsou vybaveny vozy Citroën. Navigační systém zahrnuje následující:
• Kapacitní dotykový displej, který je citlivější, rychlejší a slibuje odezvu i jas srovnatelný s displeji chytrých telefonů nejnovější generace.
• 3D mapu TomTom. 4 aktualizace mapových podkladů TomTom za rok jsou zdarma k dispozici prostřednictvím aplikace MyCitroën.
• Hlasové ovládání hlavních funkcí systému (navigace, média, tepelný komfort atd.).
• Služby TomTom v rámci konektivních služeb, včetně upozornění na rychlostní radary. To platí pouze za předpokladu, že vůz byl zakoupen v zemi nabízející konektivní služby a je vybaven navigačním systémem ZNAČKA (Německo, Belgie, Španělsko, Francie, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Spojené království, Švýcarsko, Finsko, Norsko, Švédsko, Dánsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Řecko, Irsko).
Více informací o dostupnosti konektivních služeb TomTom v jednotlivých zemích je k dispozici ve Všeobecných podmínkách.
Pokud je váš vůz vybaven on-line navigačním systémem Citroën a systémem Citroën Connect Box (ve voze je tlačítko SOS), je připojení ke konektivním službám automatické a zdarma díky vložené SIM kartě, která poskytuje připojení k internetu.
Pokud váš vůz není vybaven systémem Citroën Connect Box , je nutné zajistit připojení k internetu prostřednictvím vašeho chytrého telefonu a vašeho datového tarifu pomocí BlueTooth. Nejprve je nutné spárovat telefon s vozem.

  • Jak můžu ve svém voze aktivovat konektivní služby on-line navigace včetně upozorňování na nebezpečné zóny?

Chcete-li aktivovat služby, přejděte na stránky konektivních služeb MyCitroën a přihlaste se ke svému účtu. Pokud jste si účet dosud nevytvořili, založte si jej na těchto stránkách.
Po úspěšné aktivaci se na centrálním dotykovém displeji vozu v pravém dolním rohu stránky NAVIGACE zobrazí logo TomTom Traffic, z čehož je patrné, že konektivní služby on-line navigace jsou aktivovány a dostupné.

/! Aby se logo zobrazilo, je nutné nechat vůz alespoň 2 minuty nastartovaný a být v oblasti pokryté signálem mobilního operátora.

  • Jak můžu ve svém voze nastavit konektivní služby on-line navigace?

Váš vůz je vybaven konektivními službami on-line navigace. Základní nastavení umožňující jejich maximální využití je popsáno níže:
Zobrazení na mapě
Nastavení paliva
Konfigurace upozornění na nebezpečné zóny
Zobrazení mapy ve 2D / 3D
Zobrazení jedné nebo více informací na mapě

Jsou-li aktivovány konektivní služby on-line navigace, budou se na centrálním displeji vozu zobrazovat aktuální dopravní informace, upozornění na nebezpečné zóny, umístění čerpacích stanic / veřejných dobíjecích stanic i parkovišť a informace o počasí v dané lokalitě. Chcete-li nastavit jejich zobrazení, stiskněte tlačítko NAVIGACE a poté ikonu RYCHLÁ NABÍDKA v pravém dolním rohu obrazovky. 

1

Zaškrtněte požadované služby. 

2


Nastavení paliva

Konektivní služby on-line navigace umožní zobrazení čerpacích stanic a cen pohonných hmot přímo na centrálním dotykovém displeji vozu. Zobrazení je povoleno pouze v 2D režimu.
Chcete-li nastavit jejich zobrazení, stiskněte tlačítko NAVIGACE a poté ikonu RYCHLÁ NABÍDKA v pravém dolním rohu obrazovky. 

3


Vyberte BODY ZÁJMU NA MAPĚ. 

4

 

Zobrazí se obrazovka, na které zvolte ČERPACÍ STANICE kliknutím na modrou ikonu čerpací stanice. 

5


Klikněte na kartu NASTAVENÍ. 

6


Ze seznamu vyberte palivo vhodné pro váš vůz a potvrďte stisknutím OK.

7

 
Konfigurace upozornění na nebezpečné zóny


Konfigurace zvukové výstrahy:

Stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté stiskněte MENU, NASTAVENÍ a VÝSTRAHY. Přepněte UPOZORNĚNÍ NA NEBEZPEČNÉ ZÓNY do polohy ZAPNUTO a stiskněte trojúhelník, nakonec zaškrtněte políčko POVOLIT ZVUKOVÉ UPOZORNĚNÍ.
Hlasitost zvuku upozorňujícího na nebezpečné zóny je stejná jako hlasitost pokynů on-line navigačního systému a nelze ji měnit. Hlasitost se nastavuje v hlasovém menu na dotykovém displeji. Můžete však ponechat zvukové upozornění na nebezpečné zóny a deaktivovat pokyny navádění v nastavení on-line navigačního systému.


Označení nebezpečné zóny:

Stačí kliknout na trojúhelník v levé horní části displeje on-line navigace a potvrdit přítomnost nebezpečné zóny. 

8


Zpráva potvrzuje, že označení bylo přijato. Pokaždé, když označíte* měření maximální povolené rychlosti, odešlete výstrahu TomTom. Pokud více uživatelů pošle výstrahu na stejnou zónu, TomTom ji zaregistruje jako nebezpečnou zónu a bude na ni upozorňovat všechny uživatele.
*Lze nahlásit pouze rychlost.
Pokud se trojúhelník nezobrazuje, stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté stiskněte MENU, NASTAVENÍ a MAPA. Zaškrtněte políčko AUTORIZOVAT OZNAČENÍ NEBEZPEČNÉ ZÓNY.


2D / 3D zobrazení mapy

Zobrazení mapy lze zkvalitnit pomocí 3D modelování budov s fotorealistickým zobrazením hlavních památek velkých evropských měst a s ohledem na nadmořskou výšku, která zobrazuje údolí i pohoří.


Aktivace režimu 3D zobrazení

Stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté NASTAVENÍ a VZHLED. Poté vyberte možnost PERSPEKTIVA a poté aktivujte 3D vizualizaci terénu a budov nastavením na ZAPNUTO. Potvrďte stisknutím OK.  ​​

9

Aktivace režimu 2D zobrazení

Stiskněte tlačítko tlačítko NAVIGACE, poté NASTAVENÍ a VZHLED. Poté vyberte možnost ORIENTACE SEVER NEBO VŮZ. Potvrďte stisknutím OK.

  • Co dělat, když on-line navigační systém již nezobrazuje upozornění na nebezpečné zóny, aktuální dopravní informace, ceny pohonných hmot, počasí a informace o dostupných parkovacích místech?

Nejprve zkontrolujte, zda má váš vůz aktivní smlouvu. To zjistíte prostřednictvím stránek konektivních služeb Citroën pod záložkou MÉ SLUŽBY.

Pokud bylo předplatné služeb zrušeno kvůli prodlení s platbou, zkuste ho znovu aktivovat na stránkách konektivních služeb Citroën.
UPOZORNĚNÍ: Virtuální bankovní karty nejsou přijímány.

Pokud předplatné konektivních služeb vypršelo, můžete ho znovu aktivovat na stránkách konektivních služeb Citroën.

  • Umožňuje můj vůz přístup ke konektivním službám on-line navigace?

Konektivní služby v rámci on-line navigace jsou k dispozici pouze pro vozidla vyrobená po 12/2020 a vybavená navigačním systémem Citroën

Top